Mentorzy

Michał Arament

Michał Arament

Pracuje obecnie na stanowisku Ice Cream Category Managera w firmie Unilever, która jest światowym liderem w branży FMCG. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej ze specjalnościami Biznes Międzynarodowy oraz Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Współtworzył i rozwijał Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Unilever Polska. Doświadczenie marketingowe zdobywał na początku jako członek zespołu wprowadzającego markę szamponów Clear na rynek polski. Następnie był odpowiedzialny za markę Hellmann’s i lokalnego lidera w kategorii ketchupów Tortex. Z działu lokalnej aktywacji marki przyniósł się do marketingu regionalnego marki Knorr gdzie był odpowiedzialny za rozwój strategii i produktów na region Europy Środkowej i Wschodniej. Obecnie zarządza kategorią lodów i pełnym portfolio marek Algida ( min. Magnum, Big Milk, Carte D’Or) w Polsce. W ramach prowadzonych marek był odpowiedzialny za budowanie długoterminowych strategii podległych kategorii, strategii cenowych, analizy rynków oraz rozwijanie produktów i opakowań. Planował i tworzył komunikację marketingową oraz zintegrowane kampanie ATL, BTL i digital. W zakresie aktywacji marki zajmował się optymalizacją kanałów dystrybucji i portfolio produktowego, narzędziami i planami promocyjnymi, komunikacją z klientami oraz pełnym P&L kategorii.
Jędrzej Andrzejewski

Jędrzej Andrzejewski

Digital Brand Lead Nike Poland – head digitalowego działu lidera rynku sportowego. Kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu i reklamie po obu stronach barykady: 9 lat w agencjach ATL oraz 8 lat w Nike na wielu stanowiskach w tym EC12 Brand Leader, Brand Communication Manager oraz pełniący obowiązki Dyrektora Marketingu. Wielokrotnie nagradzany za kampanie oraz całokształt pracy: Media Marketing Polska Digital Marketer of the Year 2012, MIXX Awards Marketer of the Year 2012, Srebrny i Brązowy KTR za Plan the Unexpected oraz wiele innych Media Trendy, IAB, Mixx, etc. Współtwórca wielu kampanii i aktywacji wykorzystanych później w Nike jako best practices i wykorzystywanych na wielu rynkach.
Kuba Dudek

Kuba Dudek

Kuba jest menagerem inwestycyjnym. Do zespołu SpeedUp Group dołączył w 2013 roku początkowo zajmując się wstępną weryfikacją projektów. Obecnie odpowiada za analizę biznesową wybranych projektów, prowadzenie procesów inwestycyjnych. Zajmuje się w szczególności przygotowywaniem wycen przedsięwzięć, opracowywaniem budżetów i tworzeniem modeli biznesowych. Kuba wspiera również firmy z portfolio funduszu w budowie ich wartości. Najczęściej pracuje z firmami z sektora gospodarki informacją, gamingu oraz medycyny.

Przed dołączeniem do SpeedUp Group Kuba pracował między innymi w Fortis Lease i w BNP Paribas. Jest również współorganizatorem Hive61 a w wolnych chwilach lubi grać w piłkę nożną.

Sebastian Grabowski

Sebastian Grabowski

Ukończył Wydział Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Koszalińskiej a także Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i psychologię ogólną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. W swojej pracy badawczej zajmuje się tematyką Otwartych Danych, Interakcjami pomiędzy użytkownikami sieci telekomunikacyjnych i Internetu oraz zagadnieniami związanymi z Otwartym Rządem. Od 14 lat związany z branżą telekomunikacyjną, aktualnie Dyrektor Centrum Badawczo – Rozwojowego Orange Polska. Twórca ogólnopolskiej inicjatywy poświęconej  tematyce Otwartych Danych –„BIHAPI”   www.bihapi.pl.  Prezes fundacji ArchitectsPL zajmującej się popularyzacją ideą otwartości w Inteligentnych Miastach. Wykładowca na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Aktualnie zaangażowany w multidyscyplinarne projekty Innowacji Społecznych opartych na nowych technologiach teleinformatycznych.
Erdal Halil, Senior IT Manager w Procter & Gamble

Erdal Halil, Senior IT Manager w Procter & Gamble

Z firmą związany od 10 lat. Pracował nad wieloma projektami na skalę globalną, jak np. wprowadzenie globalnych rozwiązań CRM-owych, oraz aplikacji Business Intelligence w obszarze łańcucha dostaw, a także wielu działań związanych z modernizacją technologii służacym rozwiazaniom biznesowych i optymalizacji kosztów. Z wykształcenia, Erdal jest inżynierem w dziedzinie telekomunikacji oraz e-biznesu.
Henryk Klawe

Henryk Klawe

Head of Strategy w TGTH. W Together (TGTH) wierzymy, że do wartościowych rozwiązań dochodzi się pracując w dobrze dobranym zespole. Łączymy Design Thinking i Design Sprint by szybciej dochodzić do rentownych i efektownych pomysłów na nowe produkty i usługi. Jestem strategiem z doświadczeniem w budowaniu marek oraz konsultingu dotyczącym innowacji.  Opracowałem szereg nowych rozwiązań dla: GlaxoSmithKline, Nestle, ING, Volkswagen Group, PayU oraz innych.
Magdalena Kot - Szczepańska

Magdalena Kot - Szczepańska

Od 1995 r. zawodowo związana z branżą finansową, głównie w obszarze B2B. W Banku Handlowym realizowała działania promujące polski rynek kapitałowy oraz uczestniczyła w projekcie wprowadzenia na rynek Otwartego Funduszu Emerytalnego „Bankowy”. W ING Banku Śląskim od 2005 r. odpowiada za wsparcie marketingowe w segmencie klientów biznesowych. Prowadziła szereg kampanii promocyjnych produktów bankowych skierowanych do średnich i dużych firm (m.in. kampania akwizycyjna nagrodzona Golden Arrow). Od 2015 roku wspiera marketingowo rozwój zdalnych kanałów dystrybucji oraz nowych aplikacji i platform transakcyjnych dla firm. Odpowiada też za działania z zakresu performance i content marketingu. Od 2013 r. zarządza marką Aleo. Laureatka Imagination Award Media Trendy oraz nagrody Effie 2014 za kampanię Aleo w kategorii Launch.
Paweł Kuczma

Paweł Kuczma

Dyrektor zarządzający spółki Amnet Polska (grupa Dentsu Aegis Network), zajmującej się planowanie i zakupem mediów w modelu programmatic buying i konsultingiem w zakresie danych. Jest również wykładowcą na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie swoje doświadczenie związane z reklamą i światem online przekazuje studentom. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie nauk o mediach. Związany z reklamą od 2009 roku. Pierwsze szlify reklamowe zbierał w domu mediowym Mediacom planując kampanie online dla P&G. Od ponad 6 lat pracuje w grupie Dentsu Aegis Network dla klientów z różnych branż, w tym FMCG (Ferrero, Intersnack), technologia (Microsoft, Intel, Panasonic, Huawei), telekomunikacja (Grupa Cyfrowy Polsat), motoryzacja (General Motors) i inne.
Michał Kulka

Michał Kulka

Właściciel firm kompleksowo obsługujących startupy, fundusze inwestycyjne i podmioty z sektora kreatywnego (LAWMORE, Gakko Fund, Bookkeepers). Mentor i doradca. Ekspert z 15 letnim doświadczeniem w obszarach marketingu, zarządzania, e-commerce, inwestycji VC/BA. Doradza założycielom i zarządom firm w zakresie strategii, modelu biznesowego, sprzedaży oraz w zakresie strategii finansowania, struktury inwestycji i relacji z inwestorami. Prowadzi negocjacje w trakcie procesów inwestycyjnych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Pracował m.in. w Onet, expander.pl, T-mobile, Merlin.pl, Noble Bank. Wprowadzał do Polski międzynarodowe firmy (sportingbet.pl), zarządzał spółką Noble Concierge. Tworzył i współtworzył wiele startupów, w tym onePhoto.net. Prywatnie fotografuje, podróżuje i czasem buduje samochody (replika Lotusa Super Seven).
Wiola Łada-Szewczenko

Wiola Łada-Szewczenko

Head of Ecselis Poland, Havas Media Group. Manager z 12 letnim doświadczeniem we wszystkich obszarach nowych mediów (display, search, afliacja, lead generation, performance, payed social, mobile, creatives, RTB, non-standard) oraz szerokim doświadczeniem w zakresie strategii i kreacji. W 2016 roku dołączyła do zespołu Havas Media Group jako Head of Ecselis, polskiego oddziału międzynarodowego brandu performance zatrudniającego ponad 320 specjalistów na 38 rynkach.  Zajmuje się doradzaniem w budowaniu strategii oraz wyborze optymalnych rozwiązań wspomagających rozwój biznesów klientów poprzez łączenie mediów, technologii i danych.  Wcześniej Performance Marketing Director w Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Group) oraz Client Service & media planning Director w K2 Media. Od 2012 roku wykłada w Colegium Civitas ucząc przyszłych planerów budowania strategii mediowych.
Wojtek Ławniczak

Wojtek Ławniczak

Doradca z dziewiętnastoletnim doświadczeniem we współpracy z sektorem prywatnym i publicznym. Doradza w rozwoju, realizując projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Zarządzał m.in. rozwojem marki PwC w Polsce, rozwojem usług doradczych w biurach w zachodniej Polsce. Dziś pracuje z firmami rodzinnymi, koncernami i instytucjami. Jeden z pionierów metody design thinking w Polsce. Współzałożyciel Service Design Polska, członek The Chartered Institute of Marketing. Doświadczony moderator procesów innowacyjnych w firmach, organizacjach i instytucjach, wykładowca studiów podyplomowych. Właściciel firmy zajmującej się projektowaniem w branży spożywczej.

Jego klientami byli m.in. BASF, BGŻ BNP Paribas, BMW, Carrefour, E.ON, Energa, ERGO Hestia, EWE, Flextronics, Gaz System, Hüppe, Hortimex, Icentis, Infoscope, Intermarche, ista Polska, KGHM Polska Miedź, Linkleaders, Mikomax, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Nordzucker, PolskiBus, PwC, Riverside, Skanska, Sitech, Wheelabrator, YES Biżuteria, Europejski Bank Inwestycyjny, PAIiIZ, PARP, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Infrastruktury, Europejska Agencja Obrony, Urząd Marszałkowski Województw: Lubelskiego, Łódzkiego, Opolskiego, Śląskiego, Wielkopolskiego, Zachodniopomorskiego, Urzędy miast: Gdańska, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia, Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego oraz Euro Poznań 2012.

Magdalena Miernik

Magdalena Miernik

Prawnik specjalizujący się w sprawach z zakresu prawa własności intelektualnej. W pracy zawodowej zajmuje się przede wszystkim prawem autorskim i prawem własności przemysłowej, w szczególności prawem znaków towarowych. Doradza na co dzień wielu firmom z branży kreatywnej. Jej klientami są podmioty z branży kreatywnej: agencje reklamowe, studia graficzne oraz firmy z branży technologicznej.
Założycielka pierwszego serwisu o prawie własności intelektualnej dla ludzi kreatywnych Lookreatywni.pl oraz firmy świadczącej wsparcie prawno-biznesowe dla branży kreatywnej. Członkini Youth Business Poland i YPIN – Young Polish International Network. Mentor i szkoleniowiec w programach dla startupów z branży kreatywnej.
Dariusz Maciolek

Dariusz Maciolek

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz The Chartered Institute of Marketing.
W branży marketingowej od ponad 15 lat. Obecnie Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Aviva. Wcześniej przez 2 lata odpowiedzialny za strategię marki i komunikację marketingową PGE. Pracował ponad 5 lat w Grupie PZU, gdzie odpowiadał za całość działań internetowych i mediowych prowadzonych przez PZU.
Przedtem zajmował stanowisko Marketing Managera w koncernie międzynarodowym International Personal Finance. Był odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych dla istniejących marek oraz za wprowadzanie na rynek nowych produktów finansowych.
Jakub Okoński, IT Manager w Procter & Gamble

Jakub Okoński, IT Manager w Procter & Gamble

Absolwent Politechniki Łódzkiej. Odpowiada za rozwój systemów informatycznych w skali globalnej oraz opracowanie rozwiązań z zakresu nowych technologii. Pracuje w zespole, który zajmuje się wdrażaniem innowacji cyfrowych, powstających także we współpracy ze start-up’ami. Doświadczenie w dziedzinie IT poparte m.in. certyfikatami Project Management Professional, Professional SCRUM Master, TOGAF Certified,  ITIL Foundation. Jakub jest także trenerem w zarządzaniu projektami I “life cycle management”.
Michał Rutkowski

Michał Rutkowski

Dyrektor marketingu Gazeta.pl, jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Karierę zaczynał w domu badawczym IQS&QUANT Group, później pracował w dziale strategii agencji reklamowej DDB Warszawa jako dyrektor strategiczny, a następnie był dyrektorem marketingu w dzienniku „Nowy Dzień” wydawanym przez Agorę. W 2007 roku wprowadził na polski rynek agencję interaktywną Tribal DDB (obecnie część agencji reklamowej DDB&Tribal), gdzie przez 8 lat zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego. Pracował dla największych marek i reklamodawców, m.in. McDonald’s, Allegro, Orange, Tyskie, Lech, Finlandia Vodka, Ekstraklasa SA, Tchibo, Lipton, Knorr, Unilever, PKO BP, Johnson & Johnson i „Gazeta Wyborcza”. Przez ostatnie półtora roku jako zastępca dyrektora zarządzającego w Grupie naTemat odpowiadał za rozwój biznesu i nowe przedsięwzięcia. Jest prelegentem podczas licznych konferencji i jurorem konkursów oraz festiwali branżowych – m.in. Effie Awards, Media Trendy, czy Startup Fest.
Mirosław Smolewski, Senior Manager Regional Marketing Communications CEE, Visa

Mirosław Smolewski, Senior Manager Regional Marketing Communications CEE, Visa

Obecnie pracuje w dziale marketingu Visa, gdzie odpowiada za planowanie strategii komunikacji.  Visa jest organizacją płatniczą specjalizującą się w zakresie technologii i rozwiązań płatniczych. Absolwent wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej. Wcześniej przez 15 lat zdobywał doświadczenie w domu mediowym gdzie odpowiadał za strategie, planowanie i implementacje kampanii reklamowych pracujac zarówno dla lokalnych jak i międzynarodowych marek.
Dawid Sokołowski

Dawid Sokołowski

Futurysta i Lider Zmian. Autor raportu „Ekonomia Współpracy w Polsce 2016 r.”. Założyciel Sieci Sensownego Biznesu. Studiował ekonomię biznesu w Anglii oraz Stanach Zjednoczonych. Pracował ze startupami i inwestorami w Gildii Aniołów Biznesu, a także funduszu Zernike Meta Ventures. Obecnie zajmuje się ekonomią współpracy w kontekście machine learning, interfejsów konwersacyjnych, efektu sieciowego, systemów reputacyjnych oraz dobrze rozumianego designu doświadczeń.
Karolina Tyniec-Margańska

Karolina Tyniec-Margańska

Dyrektor w dziale komunikacji korporacyjnej Innogy Polska, jednej z największych firm w branży energetycznej w Europie. Politolog i medioznawca. Prowadzi innowacyjne projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, social media oraz komunikacji marketingowej. Długoletnia współpraca z Centrum Nauki Kopernik nad projektem innogy power BOX, wspierającym kreatywne myślenie oraz edukację technologiczną wśród najmłodszych. Rozwija kanały komunikacji digitalowej (social media) w kierunku platform sprzedażowych i obsługowych w sektorze commodity. Buduje relacje ze środowiskiem naukowym, start-up’ami, akceleratorami m.in. poprzez współprace przy projekcie Digital University oraz organizację Orłów Innowacji Rzeczpospolitej. Członek zespołów strategicznych w największych spółkach z branży energetycznej PGE i Innogy w Czechach.
Jan Zając

Jan Zając

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badan online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badan społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.

Krzysztof Sobieszek, Publicis Media, Practice Lead, Business Transformation

 

Mirosław Smolewski, Visa Europe, Senior Manager Regional Marketing Communications CEE

 

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close