Wyniki

AVATAR GENIES

 

Produkujemy wirtualne, animowane postacie, które sterowane są na żywo. Dzięki najnowszym osiągnięciom technologii ich kontrolowanie jest proste jak nigdy, a wyglądem odpowiadają postaciom z produkcji kinowych. Avatary mogą wyglądać jak rzeczywista osoba albo postać z bajki. Można wyświetlić je na każdym ekranie: od telewizora po hologram z mgły, gdzie unoszą się w powietrzu.

 

ZWYCIĘZCA KONKURSU PO SPEED DATE’ACH NA FORUM INNOVATION. Gratulujemy i życzymy udanego wyjazdu do Cannes!

Better Media Suite

 

Better Media Suite to platforma umożliwiająca wydawcom prasowym, twórcom treści,  domom mediowym, blogerom, serwisom VOD oraz Live TV na tworzenie i publikowanie aplikacji multiscreenowych (mobile, TV, Smart TV , STB, Android TV, Apple TV) a następnie zarzadzanie nimi, monetyzacje oraz monitorowanie poprawności działania. Platforma składa się z dwóch produktów PlayBetter oraz ReadBetter. PlayBetter pomaga tworzyć i zarządzać aplikacjami VOD/Live TV.  ReadBetter jest produktem pozwalającym na zarządzanie i monetyzację treści prasowych.   Wdrożenie platformy umożliwia publikację prasy w formatach elektronicznych/mobilnych  oraz znacznie skrócenie procesu wytwarzania tytułów. Platforma wspiera również tworzenie aplikacji video dla domów mediowych, telewizji, sieci kablowych.  Innowacyjność rozwiązania polega na uproszczeniu procesu wytwarzania oprogramowania poprzez udostępnienie predefiniowanych szablonów zachowań i interakcji oraz na automatyzacji procesu zmian.

Billon

 

Firma technologiczna, która stworzyła pierwszy na świecie system pieniądza elektronicznego umożliwiający obrót złotym polskim oraz innymi walutami w zgodzie z regulacjami oraz bez ograniczeń czasu i miejsca. Bezpieczeństwo gwarantuje zastosowanie technologii blockchain, chmury oraz zaawansowanej kryptologii. Nasze rozwiązanie skierowane jest do banków oraz firm, które chcą wzmocnić cyfrowe zaangażowanie swoich klientów, rozszerzyć swój rynek docelowy oraz cyfryzować swoje procesy biznesowe.

Boteusz

Tworzymy boty na Facebook Messengera, które ułatwiają ludziom komunikację z biznesem. Boteusz oferuje bogatą analitykę dla botów, badanie preferencji klienta, narzędzie do masowych i personalizowanych powiadomień, płatności, integrację z e-commerce i CMS oraz angażujące kampanie promocyjne wewnątrz Facebook Messengera.

Orbigo

ORBIGO to startup, który pomaga managerom zobaczyć i zrozumieć dane. Stworzyliśmy prosty i intuicyjny system do wizualizacji i analizy danych oraz raportowania – alternatywę dla rozwiązań Business Intelligence. ORBIGO zapewnia dostęp do danych z różnych systemów, z jakich korzysta firma. W ORBIGO dowolna informacja dostępna jest w kilka sekund. Każdy użytkownik biznesowy w zaledwie kilka minut stworzy dashboardy, które umożliwiają uzyskanie szybkich odpowiedzi na pytania dotyczące różnych obszarów działalności firmy.

PushPushGo

 

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz raportowania skuteczności notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową. Na dostarczalność notyfikacji nie ma wpływu ani Adblock ani filtry antyspamowe. Dzięki rozbudowanemu API, modułowi marketing automation oraz ciągłemu rozwojowi platformy dostarczamy kompleksowe rozwiązania zarówno dla małych i średnich firm jak i korporacji. Naszą wizytówką jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Biuro Obsługi Klienta.

ReachaBlogger

 

www.REACHaBLOGGER.pl<http://www.REACHaBLOGGER.pl> to platforma, marketplace umożliwiająca Blogerom i Vlogerom sprzedawanie na swoich blogach publikacji reklamowych, testów produktowych oraz Reklamodawcom (agencjom, domom mediowym, e-commerce i markom) kupowanie takich usług. Transakcje odbywają się przez platformę, automatycznie, jak w sklepie internetowym. Na platformie jest zarejestrowanych ponad 3 700 blogów oraz ponad 1 800 Klientów! Z platformy skorzystały takie marki jak: Zalando, Reiffeisen, Idea Bank, Rankomat.pl, Medicover, Bluerank, K-2, Money.pl i wiele innych.

Snapstars

 

Snapstars to platforma do prowadzenia zautomatyzowanych kampanii influencer marketingowych z wykorzystaniem kanałów społecznościowych traktujących o „tu i teraz” czyli Snapchacie, Instagramie i Facebooku. Jednocześnie jesteśmy też studiem kreatywnym specjalizującym się w produkcji wertykalnego wideo na te kanały.

Streampack

 

Masz już dość czekania na przesyłki, które nie wiadomo kiedy zostaną dostarczone? My też! Dlatego powstał STREAMPACK – platforma umożliwiająca dostarczanie przesyłek za pośrednictwem osób podróżujących na danej trasie dowolnym środkiem transportu. Działa to tak: podróżnik, który może coś zabrać dodaje ogłoszenie o planowanej podróży, z kolei nadawca przegląda listę ofert i wybiera tą, która mu najbardziej odpowiada. Użytkownicy otrzymują kontakt do siebie, dzięki czemu mogą bezpośrednio ustalić szczegóły przekazania paczki. Odbiorca paczki wie dokładnie, kiedy zostanie dostarczona i może się umówić w dowolnym miejscu o dowolnej porze tak, by było wygodnie się spotkać. Niech żyje elastyczność! Proste, prawda? STREAMPACK skraca czas dostawy przesyłki do czasu przejazdu na danej trasie. Umożliwia też przewożenie zwierząt i rzeczy o niestandardowych wymiarach – meble, sprzęt sportowy czy instrumenty muzyczne. To wygodne i szybkie rozwiązanie dla nadawcy paczki oraz zwrot kosztów podróży dla podróżującego.

UserEngage

 

UserEngage to narzędzie które pozwala nawet najmniej zaawansowanym technicznie osobom w pełni zautomatyzować swój proces sprzedaży, wsparcia klienta i marketingu.

Bond Flare

 

Bond Flare to aplikacja mobilna do natychmiastowego poznawania osób w pobliżu. Wierzymy, że kontakt „twarzą w twarz” jest zawsze bardziej wartościowy niż czat. Jesteśmy tutaj by łączyć ludzi, którzy chcą poznawać nowe osoby każdego dnia. Skoro życie jest grą, bawmy się wspólnie.

DingDog

 

Pierwsza aplikacja tego typu na świecie. Łatwa do wdrożenia w dowolnym języku i kraju. Społecznie odpowiedzialna. Koniec samotnych i nudnych spacerów! Włącz aplikację, aby zobaczyć, kto spaceruje ze swoim psem w okolicy. Można do nich dołączyć, wysłać wiadomość lub zaprosić na wspólny spacer. Można śledzić odległości i swoje ulubione trasy, dzieląc się nimi z przyjaciółmi na Facebooku. Przeprowadzka do nowego miasta lub wyjazd na wakacje ze swoim psem już nie są problemem. Wszędzie poznasz nowych przyjaciół. Aplikacja wciąż się rozwija, dodawane są nowe funkcje i możliwości. Mamy nadzieję, że niedługo będzie w telefonie każdego właściciela psa. Przekazujemy co najmniej 10% naszych zysków na pomoc zwierzętom.

feedink.com

 

feedink.com to proste i wydajne narzędzie do zarządzania plikami produktowymi dla Twojego sklepu internetowego. Łamiemy przysłowiową „barierę technologiczną” i oddajemy w ręce e-commerce managerów narzędzie, które pozwala im bez kontaktu z IT, bez czekania tygodni na wdrożenia, bez ponoszenia wielkich kosztów, w sposób w pełni zautomatyzowany zarządzać plikami produktowymi. Co docelowo przyczynia się do zwiększania efektywności i konwersji w kanałach marketingowych opartych na pliku produktowym, które są podstawą efektywnych działań promocyjnych w każdym e-commerce.

Helpful Company

 

Zajmujemy się pozyskiwaniem klientów w jednym z największych komunikatorów jakim jest Facebook Messenger. Tak, tworzymy chatboty, które pomogą w konwersji. Quizy, subskrybcje newsów, e-commerce, kampanie marketingowe? Nie ma problemu, jesteśmy po to żeby pomóc twojemu biznesowi.

HURTUM.PL

 

HURTUM.PL to platforma e-commerce skierowana do podmiotów biznesowych umożliwiającą komunikację i zawieranie transakcji na rynku hurtowym produktów spożywczych i chemii gospodarczej (FMCG). Dzięki zastosowaniu automatyzacji w integracji, otwartemu modelowi działania opartemu na www i mobile, wszechstronnemu zastosowaniu kodów EAN i baz danych HURTUM wprowadza handel FMCG B2B do gospodarki opartej o dane. HURTUM ułatwia i przyspiesza zawieranie transakcji pomiędzy podmiotami gospodarczymi na rynku hurtowym FMCG. Działanie HURTUM opiera się o dane i otwarty dostęp dzięki czemu handel skupia się na innych wartościach oferowanych przez strony w transakcjach niż wyłącznie cena. HURTUM pozwala na dotarcie z dynamicznym i „time-to-market” komunikatem marketingowym do precyzyjnej grupy podmiotów gospodarczych. Strefa Marek HURTUM oferuje kanał komunikacji dla marek: kampanie, nowe produkty, multimedia.

Meeting Application

 

Meeting Application to mobilna aplikacja, która powstała w 2013 r. w odpowiedzi na potrzeby branży eventowej. Głównym celem było stworzenie narzędzia, które rozwiązuje problemy komunikacyjne pomiędzy gospodarzem wydarzenia a uczestnikami. Dzięki wysokiej przydatności produktu, ten wrocławski start-up zdołał podbić serca organizatorów konferencji na całym świecie. Każdy może stworzyć własną, brandowaną aplikację w niecałą godzinę oraz zarządzać komponentami bez dodatkowego szkolenia. Rozwiązanie jest użyteczne, gdyż zapewnia publiczności dostęp do wszystkich aktualnych informacji oraz umożliwia wielostronną komunikację – w rezultacie jest to niezbędne uzupełnienie materiałów papierowych. Użytkownik może stworzyć własny kalendarz, czytać newsy, otrzymywać ważne powiadomienia, korzystać  z nawigacji, rozmawiać na chatach i nawiązywać nowe kontakty. Dostarczenie uczestnikom tych wszystkich udogodnień, zapewnia im komfort i poczucie maksymalnej dbałości ze strony organizatora. Warto podkreślić, że poza wieloma przydatnymi funkcjami, jest ona jednocześnie poręczna – wszystko mieści się na ekranie telefonu. Te funkcjonalności sprawiają, że narzędzie usprawnia zarządzanie eventem, minimalizuje chaos oraz  pozwala skutecznie zaangażować uczestników. To obowiązkowy element każdego wydarzenia.

Promovolt

 

Promovolt to informatyczny system dla analizy reklamy tekstowej i graficznej oraz predykcji wpływu na odbiorców. System jest oparty na indeksach czytelności tekstu, analizie słów istotnych marketingowo, analizie onomatopei, symbolizmie fonetycznym, analizie wolnej przestrzeni w obrazach i psychologii koloru.

ALLPlayer Group (Catzilla)

 

ALLPlayer Group jest producentem oprogramowania na platformy Windows PC, Android i iOS (iPhone iPad). Najbardziej znanym naszym produktem jest odtwarzacz multimedialny ALLPlayer na Windows PC, pobrany w Polsce ponad 10 mln razy. Po dużym sukcesie ALLPlayera na PC, zdecydowaliśmy się wydać ALLPlayera Android, który przekroczył już 1 mln pobrań z Google Play, a w styczniu 2017 roku wydaliśmy ALLPlayera na iPhone’a i iPada. Nasza grupa stworzyła również benchmark komputerowy dla miłośników gier wideo o nazwie Catzilla, ALLConverter – konwerter plików wideo i audio, gry logiczne Superkulki i Superklikacz. Obecnie pracujemy nad androidową aplikacją, lokalizatorem znajomych o nazwie GdzienaMapie.

Hubbly

 

Hubbly jest kompleksową, modułową platformą technologiczną, zapewniającą wspólne środowisko pracy wszystkich uczestników procesów związanych z realizacją lokalnych projektów marketingowych: centrali, lokalnych jednostek marketingowych (np. sklepów, dealerów, oddziałów), agencji kreatywnych, agencji mediowych, domów produkcyjnych i drukarni. Elastyczna struktura rozwiązania oraz indywidualne podejście do realizacji każdego projektu, pozwalają na odniesienie się do wszelkich, nawet najdrobniejszych potrzeb i niuansów operacyjnych przedsiębiorstw. W swojej pełnej wersji, Hubbly składa się z pięciu podstawowych modułów, które następnie mogą być łączone (API) z innymi rozwiązaniami stosowanymi w przedsiębiorstwie (np. bazami produktowymi, systemami HR, systemami księgowymi, danymi finansowymi czy sprzedażowymi).

Inspido

 

Rozwijaj przedsiębiorstwo, produkty oraz usługi, korzystając z wiedzy pracowników oraz klientów. Inspido to narzędzie, które pomaga przedsiębiorcom korzystać z wiedzy grup pracowników oraz klientów, angażując wszystkich w funkcjonowanie organizacji oraz udoskonalanie produktów i usług. Podstawą działania jest system pytań i odpowiedzi w sesji twórczej. Znajdywaniu rozwiązań pomaga anonimowość, rozdzielenie odpowiedzi od oceny, zliczanie punktów za zaangażowanie, grywalizacja, profile odpowiadających.  W inspido tworzymy unikalne połączenie twórczego myślenia, trendów Customer Development oraz Crowdsourcingu. Zastosowanie inspido w firmie poprawi jakość jego działania oraz komfort pracy. Tworzy się wizerunek firmy przyjaznej pracownikom i konsumentom. Pracownicy będą bardziej wdzięczni i rzadziej będą się zwalniać. Zaangażowana społeczność wokół organizacji i produktów dostarczy dodatkowych spersonalizowanych informacji o swoich potrzebach. W całościowym ujęciu, dzięki inspido, w przedsiębiorstwie pojawia się dużo nowych rozwiązań, obniżają się koszty jego działania i generowane są większe przychody.

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close