FORUM

FORUM INNOVATION 2017 24-25.04 odbędzie się w MIŃSKA 65, Warszawa pod kątem motywu przewodniego:

_

 

Dare to abandon your comfort zone.

_

 

Rozwój zaczyna się poza strefą komfortu – to hasło tegorocznej edycji FORUM INNOVATION.

Ale to, co jest poza strefą komfortu (znane, obłaskawione, przyswojone, używane) otwiera się dzisiaj na każdym kroku. Nowe kanały komunikacji, nowe narzędzia, nowe wynalazki kształtujące nasze otoczenie, nasze życie, naszą pracę i rozrywkę –  ten nowy paradygmat strefy komfortu / dyskomfortu powodują innowacje, za którymi coraz trudniej nadążyć.

Chcemy przedstawić ludzi, którzy kreując nowe projekty stale pracując poza strefą komfortu. Chcemy pokazać, że droga do sukcesu wiedzie przez trudne doświadczenia i często wymaga wielkiej odwagi do eksperymentowania, poszukiwania, przełamywania barier korporacyjnych, zwyczajowych, czy osobistych.       A także wymaga otwartości na zmiany, które w dzisiejszym świecie zdają się być nieustanne. Jak to się przekłada na biznes? Gdzie kryją się innowacje niewidoczne dla zwykłego człowieka? Dokąd zaprowadzi nas technologia? O zmianach w świecie mediów   i przenikających się rzeczywistościach, a także o tym gdzie w tym wszystkim jest człowiek opowiedzą prelegenci na FORUM INNOVATION 25 kwietnia w Warszawie.

Każdego roku zapraszamy ludzi z wizją i pasją, ekspertów z różnych dziedzin i przestrzeni biznesowych oraz przedstawicieli marek, które odnoszą spektakularne sukcesy. Tworzymy możliwość spotkania ludzi, którzy stawiają sobie wyzwania, nieustannie poszukują nowych pomysłów i rozwiązań. Jest to doskonała okazja do odkrywania nowych punktów widzenia, wymiany informacji, dzielenia się opiniami i dyskutowania. W tym roku wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele szeroko pojętego biznesu, m.in. przedstawiciele takich marek jak: P&G, Huawei, DELL, Showmax, Blue 449

Forum Innovation 2017 to interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”,  stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży. Budujemy wizerunek projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. Chcemy pokazać, że innowacyjność jest procesem, którego każdy może się nauczyć, żeby zapewnić bardziej użyteczne produkty i usługi. Chcemy zbudować w Warszawie inspirującą atmosferę, podobną do tej jaką można poczuć na festiwalach w Cannes, TED, SXSW, czy CES.

 

_

 

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close