JURY

MARCIN GAWORSKI, MANAGING DIRECTOR & PARTNER @180HEARTBEATS + JUNG V. MATT

MARCIN GAWORSKI, MANAGING DIRECTOR & PARTNER @180HEARTBEATS + JUNG V. MATT

Współzałożyciel agencji interaktywnej 180heartbeats. W 2011, wraz ze wspólnikami 180, przyjął do grona partnerów biznesowych jedną z najlepszych agencji na świecie – JUNG v. MATT.

Aktywnie działa w ramach struktur wewnętrznych nad projektami technologicznymi realizowanymi przez poszczególne agencje JUNG v. MATT na całym świecie.

 

Jest jednym z pomysłodawców, działającego w ramach agencji 180heartbeats, projektu LAB^180, laboratorium eksperymentującego z technologiami i znajdującego dla nich kreatywne zastosowanie w marketingu. Jest członkiem zarządu i partnerem w F25 – studiu produkcyjnym. Wspólnie z Partnerami stworzył startup CheeseCat – platformę wspierającą zarządzanie obecnością marki na platformach społecznościowych. Prelegent na wielu konferencjach i lektor akademicki. Aktywny działacz na rzecz promocji usług marketingu interaktywnego w Polsce. Jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Radoslaw Brzuska, Chief Innovation Officer Dentsu Aegis Network Polska

Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw, part of Havas Media Group

Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw, part of Havas Media Group

Pasjonat szeroko pojętego digitalu i technologii, z nieustającym zainteresowaniem śledzący przenikanie się świata online i offline. W branży reklamowej od 2007 r. W Havas Media Group odpowiedzialny za koordynację działań 18 Havas Warsaw, komórki zajmującej się łączeniem nowych technologii z mediami i marketingiem oraz współpracą ze środowiskiem akademickim i startupowym. Wcześniej przez 6 lat związany z domem mediowym Mindshare, gdzie odpowiadał m.in. za strategie i działania w nowych mediach. Pracował m.in. dla marek: Red Bull, LG, Ford, Mazda, Philips, Oriflame, AXA, Velux. Prelegent na konferencjach marketingowych, juror konkursów kreatywnych i startupowych, członek Komitetu Organizacyjnego Innovation Award w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim
Sławomir Szwaj, Innovation Catalyst Director Starcom Mediavest Group

Sławomir Szwaj, Innovation Catalyst Director Starcom Mediavest Group

Karierę w branży komunikacyjnej rozpoczął w roku 2004 od stanowiska Media Assistant w Media Direction OMD gdzie przez 8 lat obsługiwał m.in. takich klientów jak Unilever, Carlsberg, AXA, Canon i  Wizz Air. W 2011 roku odszedł z agencji i przez rok podróżował oraz próbował swoich sił w branży muzyczno-koncertowej po to aby w 2012 roku wrócić do branży a dokładnie do Starcomu gdzie zarządzał zespołami obsługującymi m.in. Coca Colę oraz Samsunga. Od 2016 roku zaangażowany w globalną inicjatywę  Publicis NextTechNow, której celem jest szukanie synergii oraz tworzenie partnerstw pomiędzy startupami i korporacjami. Prywatnie fan nowych technologii, starych samochodów, bloga Cytryn i Gumiak oraz podróży do Azji.

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close