JURY

PRZEWODNICZĄCY JURY- Łukasz Wyglądała, Dyrektor Ad Product & Marketing Media Impact Polska

PRZEWODNICZĄCY JURY- Łukasz Wyglądała, Dyrektor Ad Product & Marketing Media Impact Polska

Z reklamą i marketingiem związany od 15 lat. Specjalista w budowie strategii komunikacyjnych opartych o rozwiązania cyfrowe. Zdobywca kilku statuetek Effie oraz statuetki MIXX Awards.

W chwili obecnej pracuje w Media Impact Polska gdzie kieruje działem ad product & marketing. Jest odpowiedzialny za obszar rozwoju i budowy strategii produktów reklamowych grupy Onet-RASP. Poprzednio związany z rynkiem agencji mediowych. Pracował jako digital director w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network). Wcześniej pracował w MEC również jako Digital Director (GroupM).

Uważa, że technologia i kreatywność to najlepsza odpowiedź na wyzwania współczesnego rynku reklamy. Doświadczenie w tych obszarach zdobywał m.in. rozwijając kompetencje programmatic w MEC (region CEE) czy wspierając komórkę content marketingową w Carat Polska.

 Ewa Tumanow, Head of Digital Strategy MediaCom

Ewa Tumanow, Head of Digital Strategy MediaCom

Związana z branża reklamową od 10 lat. W MediaCom Warszawa pracowała głównie dla koncernu Procter and Gamble w Polsce, a później dodatkowo także na 8 rynkach Europy Centralnej.

Obecnie pełniąca funkcję Head of Digital Strategy dla agencji, z zadaniem dostarczania niestandardowych i wyznaczających trendy strategii na top klientach agencji.

Absolwentka Psychologii i Amerykanistyki.

 Paulina Złotnicka, Media & Digital Manager Kompania Piwowarska

Paulina Złotnicka, Media & Digital Manager Kompania Piwowarska

Z branżą związana od dekady. Przygodę z mediami rozpoczynała w domach mediowych, gdzie pracowała dla największych graczy z branży FMCG i motoryzacyjnej. Od 5 lat w Kompanii Piwowarskiej. Aktualnie odpowiada za obszar planowania i zakupu mediów dla portfela KP, komunikację digital dla takich marek jak Tyskie czy Lech i portal Beerlovers.pl przybliżający internautom bogaty świat piwna. W prowadzonych kampaniach szuka rozwiązań efektownych i efektywnych zarazem.
Marcin Woźniak, Communication Strategy Director LiquidThread

Marcin Woźniak, Communication Strategy Director LiquidThread

Karierę zaczynał od planowania mediów tradycyjnych. Następnie, ramach Starcom Mediavest Group, zajmował się planowaniem komunikacji w mediach interaktywnych, działaniami performance marketingowymi oraz tworzeniem kampanii zintegrowanych dla kluczowych klientów. Obecnie kieruje działem strategii w agencji LiquidThread (Publicis Media), tworzącej treści marketingowe dla klientów takich jak: Coca Cola, T-Mobile, Mondelez czy Deichmann. Jest autorem i współautorem kampanii nagradzanych w konkursach Innovation AD, Effie, Mixx Awards i Golden Drum. W ramach Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy SGH prowadzi wykłady z planowania kampanii reklamowych w internecie oraz warsztaty z tworzenia platform komunikacyjnych dla marek.
Filip Beźnicki, Strategy Group Head w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Filip Beźnicki, Strategy Group Head w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Od początku zawodowej kariery związany z kampaniami, które zmieniały podejście reklamodawców do Internetu. Wierzy w tezę, że jeśli nie czujemy się dużą mądrzejsi od potencjalnych konsumentów, to wychodzi nam to na dobre. I że jeśli coś damy – to możemy dużo więcej zyskać. Związany z projektami dla największych reklamodawców, między innymi: T-Mobile, Samsunga, US Pharmacia, czy grupy PZU. Głównie związany z pracą dla dwóch klientów: P&G i Coca-Coli dla których zdobywał nagrody Effie, Media Trendy i prawie lwa w Cannes (skończyło się na shortliście). W Starcomie współodpowiedzialny za rozwój usług kreatywnych w agencji NEXT, potem za strategię w tej agencji. Wcześniej odpowiedzialny za wiele innych rzeczy. Stąd też nie jest fanem tradycyjnego podziału na strategię i kreację. Ale stara się dopasować. Od lutego 2016 w Saatchi&Saatchi Interactive Solutions jako Strategy Group Head odpowiedzialny za obsługę strategiczną (digital i nie tylko) takich klientów jak: P&G, Jacobs oraz MARS.

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close