JURY

PRZEWODNICZĄCY KONKURSU: WITOLD ZIOBROWSKI, WICEPREZES GRUPY NEUCA

PRZEWODNICZĄCY KONKURSU: WITOLD ZIOBROWSKI, WICEPREZES GRUPY NEUCA

Wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych, albo daje sobie na nie trzy dni.

Lubi wyzwania i wielokrotnie je podejmował zarządzając największymi markami w branży FMCG. Przez wiele lat związany z Cadbury i Wedlem, gdzie rozwijał karierę od funkcji dyrektora logistyki do CEO.

Obecnie wiceprezes Grupy NEUCA jednej z najbardziej innowacyjnych spółek giełdowych, i współwłaściciel agencji digitalowej Infinity Group, dostarczającej zaawansowane usługi marketingowe i technologiczne.
Otwarty na innowacje, zorientowany na rezultaty, urodzony lider.

Działa z rozmachem – zarządzał wielkimi budżetami, ogromnymi zespołami, projektami o międzynarodowym zasięgu. Aktywny w wielu biznesowych obszarach, związany m.in. z Polską Federacją Producentów Żywności, Polskim Związkiem Hurtowni Farmaceutycznych. Biznes robi z pasją i z pasji. Z równie wielką frajdą gra w kosza, jeździ na nartach i czyta.

PRZEWODNICZĄCA GRUPY I: NATALIA ZAŁĘCKA, DIGITAL DEPARTMENT DIRECTOR, GETIN NOBLE BANK

PRZEWODNICZĄCA GRUPY I: NATALIA ZAŁĘCKA, DIGITAL DEPARTMENT DIRECTOR, GETIN NOBLE BANK

związana jest z sektorem finansowym od 12 lat. Na początku pracowała jako Strateg w Agencji Reklamowej DDB Warszawa, gdzie rozwijała strategie marketingowe m.in. dla Euro Banku czy Liberty Direct.  W roku 2011 została Dyrektorem Marketingu w Getin Noble Banku. Jej zadanie polegało na stopniowym przebudowywaniu wizerunku marki w oparciu o innowacje technologiczne. W trakcie następnych kilku lat Getin Noble Bank wprowadził wiele rozwiązań, które były doceniane na krajowych i międzynarodowych konkursach zajmujących się innowacjami. W okresie 2014/2015 tworzyła dział R&D w banku, który na koniec 2015 przekształcił się w Departament Digital odpowiedzialny za rozwój bankowości elektronicznej.
 PRZEWODNICZĄCY GRUPY II: SEBASTIAN UMIŃSKI, CEEMEA DEMAND GENERATION MANAGER, 3M

PRZEWODNICZĄCY GRUPY II: SEBASTIAN UMIŃSKI, CEEMEA DEMAND GENERATION MANAGER, 3M

Specjalista od strategii komunikacji, od 12 lat rozwija wielowymiarowe projekty digital w Polsce i regionie EMEA. W 3M opracowuje digitalowe standardy CEEMEA i prowadzi zespół odpowiedzialny za regionalne projekty obejmujące ponad 30 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Przez ostatnią dekadę pracował w sieciowych agencjach reklamowych MRM Worldwide, Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather jako dyrektor ds. innowacji oraz jako Senior Brand Manager w Novartis (obecnie GSK).

Od 2014 r. kierownik kierunku „Social media – marketing w mediach społecznościowych” na Uniwersytecie SWPS, wykładowca, juror w konkursach reklamowych, członek komitetu organizacyjnego Innovation AD i rady programowej Forum IAB. Jest częstym prelegentem na konferencjach branżowych, prowadzi warsztaty z wykorzystania nowych technologii w marketingu.

Pracował z wieloma firmami i markami, tworząc ich strategie digital i social media: T-Mobile, Orange, Toyota, Philips, Bosch, Huawei, Procter&Gamble, Unilever, Allianz, nc+, Tymbark, Novartis, Carlsberg, Mondelez, Selgros, Carrefour, Saturn, IBM, CitiBank, BNP Paribas, BPH, Credit Agricole, Nestle, Pramerica, Goodyear, Wedel, Exxon Mobil, BP, Mastercook, XL Energy, Nesquik, Chocapic, Sopro, BAT, Dove.

W marketingu ceni kreatywną odwagę i efektywną precyzję.

PRZEWODNICZĄCY GRUPY III: JAKUB KOSSUT, COO, MEDIACOM

PRZEWODNICZĄCY GRUPY III: JAKUB KOSSUT, COO, MEDIACOM

Jest związany z MediaCom od 14 lat. Zaczynał jako założyciel działu badań i analiz Business Science, a w kolejnych latach był odpowiedzialny za rozwój usług i oferty produktowej. Większość z nich powstawała jako pionierskie innowacje, często zmieniające zasady gry w branży. W 2008 roku Kuba wszedł do zarządu firmy. Na obecnym stanowisku Chief Operations Officer zarządza jej codziennym funkcjonowaniem i odpowiada za rozwój: ludzi, produktu i współpracy z klientami.

Według RECMA MediaCom jest od wielu lat liderem co do oferty produktowej i jednym z największych graczy na rynku. Przez ostatnich 8 lat firma urosła trzykrotnie, poszerzając portfolio o wielu istotnych klientów. Obecnie z MediaCom współpracują m.in.: P&G, P4, Polpharma, Coca-Cola, GSK, Mars, Grupa Danone czy Bayer. Innowacyjne projekty i kampanie zostały nagrodzone kilkudziesięcioma nagrodami mediowymi i kreatywnymi. MediaCom przez ostatnie lata czterokrotnie otrzymywał również tytuł Domu Mediowego Roku.

 

GRUPA I: INNOWACYJNY BIZNES (PODKATEGORIE: MODEL BIZNESOWY, PRODUKT, USŁUGA, E-COMMERCE/M-COMMERCE, INNE)

 

Artur Kończyński K2 Digital Transformation Managing Partner
Chris Wacławek Estimote Head of Special Projects
Anna Podskarbi OMD Dyrektor zarządzająca OMD Optimum Media
Sylwia Zdanowicz G2A Acting Head of Marketing
Małgorzata Rokita Procter&Gamble Marketing Director at Procter & Gamble
Tomasz Waligóra Saatchi & Saatchi IS Global eCommerce Evangelist Saatchi & Saatchi IS
Ewa Wyszkowska Altaterra/ Velux Group International Marketing Director
Marcin Woźniak LiquidThread Communication Strategy Director
Natalia Załęcka Getin Bank dyrektor departamentu LAB
Katarzyna Jezierska GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Marketing Director
Arek Zaremba Idea Bank Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Dariusz Mitura Nestlé Polska S.A. Consumer and Shopper Marketing Manager Digital & Ecommerce
Radosław Pawlak SABMiller Dyrektor ds. Innowacji

 

 

GRUPA II: INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE (PODKATEGORIE: CONTENT, EVENT, UX, DESIGN, INNE)

 

Helena Olecka Grey Digital Client Service Director
Łukasz Borek LiquidThread General Manager
Maciej Skrzypczak Lubie to – linked by Isobar Managing Director
Radosław Brzuska Dentsu Aegis Network Chief Innovation Officer
Michał Białousz Scenografia TV Właściciel
Sebastian Umiński 3M CEEMEA Demand Generation Manager at 3M
Bartłomiej Piekło Huawei Regional Digital Marketing Manager CEE&Nordic
Olga Adamkiewicz Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje Dyrektor Marketingu
Marek Różycki Google Head of SMB Marketing
Tomasz Michalski Żywiec Zdrój Marketing Manager
Aleksandra Borowicz H&M Marketing Directior
Bartosz Sułkowski DDB&tribal Head of UX
Katarzyna Drogowska Player & Online Entertainment TVN S.A. Menedżer ds. Oferty SVOD

 

 

GRUPA III: INNOWACYJNE MEDIA (PODKATEGORIE: APLIKACJE, PLATFORMY, ALGORYTMY I NARZĘDZIA OPTYMALIZACYJNE, FORMATY MEDIOWE I/LUB REKLAMOWE, TOUCHPOINT, SMART USE OF DATA, INNE)

 

Maciej Kosiorek VML Poland Strategic Planner
Tomasz Rzepniewski MEC Managing Partner, Digital & New Services
Jakub Kossut Mediacom COO
Monika Zielińska AMS Dyrektor Działu Współpracy Strategicznej z Domami Mediowymi
Janusz Dziurżyński P&G Associate Director
Sebastian Szmigielski Fb agency partner CEE FACEBOOK
Joanna Czekaj SalesTube Managing Director
Rafał Sobiczewski Performics Business Development Director
Joanna Stolecki mbank Wicedyrektor Departamentu Zarządzania Bankowością Korporacyjną
Marta Czartoryska-Żak Grupa Wirtualna Polska VP Chief Marketing Officer
Gabriel Matwiejczuk Nielsen Online Manager

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close