Wyniki

 

Nagrody przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.  

 

Złote statuetki otrzymali:

 

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

 

  1. IDEA BANK za kampanię „Happy Miles” w podkategorii Model Biznesowy
  2. NIELSEN za zgłoszony projekt „Innowacja w pomiarze Multiscreen” w podkategorii Usługa

 

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE –  Kampanie komercyjne: 

 

  1. SAATCHI&SAATCHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Content
  2. SAATCHI&SAATCHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Design
  3. VML POLAND, THE PRODUCTION za kampanię „H&M Kultura fizyczna”  w podkategorii Event
  4. SAATCHI&SAATCHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii User Experience
  5. MEC, KALICIŃSCY.COM, K2 BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Inne

 

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:

 

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Inne

 

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  – Działania komercyjne:

 

  1. ONETMARKETING SP. Z O.O. za „Aplikację mobilna Onet 4.0” w podkategorii Aplikacje
  2. GREY WORLDWIDE WARSZAWA SP. Z O.O., Kalicińscy, Fog za „Dokumenty Ikea #poswojemu” w podkategorii Formaty Mediowe
  3. YOUNG & RUBICAM GROUP za „The Live Fish Pack” w podkategorii Formaty Mediowe
  4. MEC, KALICIŃSCY.COM, K2, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Touchpoint
  5. GRUPA WIRTUALNA POLSKA za „Telewizja WP” w podkategorii Inne

 

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  – Działania społeczne

 

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Touchpoint

 

Inspiracja i odwaga  – to główne hasła jakie przychodzą mi do głowy i za to dziękuję wszystkim uczestnikom tegorocznego konkursu –  . – powiedział podczas gali rozdania nagród przewodniczący jury, Witold Ziobrowski, Wiceprezes Grupy Neuca – Prace były różne, różna była ich jakość, ja w każdej odnalazłem bardzo ciekawy „insight”. Każda próba zmiany istniejącej rzeczywistości i wyjścia z własnej strefy komfortu wymaga  dużo odwagi. Tylko ludzie odważni, skłonni do ryzyka i otwarci na innych, odnoszą sukces w  biznesie. Potrzebujemy więcej odważnych ludzi by nas inspirowali do rozwoju biznesu. – dodał w swojej wypowiedzi.

 

Podczas Gali Innovation została również wręczona nagroda w konkursie Young Creatives  w kategorii MEDIA, którą otrzymali: Joanna Lenart oraz Bartosz Brennek z agencji Zenith.

 

Specjalne wyróżnienia dla agencji:

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja SAATCHI & SAATCHI IS, a najbardziej innowacyjnej agencji mediowej roku: MEDIACOM Warszawa. Wśród klientów aż cztery firmy otrzymały tytuł najbardziej innowacyjnych: Grupa Wirtualna Polska, Nielsen, Onet, oraz Idea Bank. Firmy te zajęły pierwsze miejsca w rankingach Innovation 2017.

 

-> PEŁNA LISTA WYNIKÓW

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close