PRELEGENCI

SEBASTIAN GRABOWSKI

 

Ukończył Wydział Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Koszalińskiej a także Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i psychologię ogólną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. W swojej pracy badawczej zajmuje się tematyką Otwartych Danych, Interakcjami pomiędzy użytkownikami sieci telekomunikacyjnych i Internetu oraz zagadnieniami związanymi z Otwartym Rządem. Od 14 lat związany z branżą telekomunikacyjną, aktualnie Dyrektor Centrum Badawczo – Rozwojowego Orange Polska. Twórca ogólnopolskiej inicjatywy poświęconej  tematyce Otwartych Danych –„BIHAPI”   www.bihapi.pl.  Prezes fundacji ArchitectsPL zajmującej się popularyzacją ideą otwartości w Inteligentnych Miastach. Wykładowca na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Aktualnie zaangażowany w multidyscyplinarne projekty Innowacji Społecznych opartych na nowych technologiach teleinformatycznych.

Taide Guajardo, P&G Marketing Director Europe

was born in 1967 in Mexico City, Mexico. She graduated with a  Masters in International Management from the American Graduate School of International Management in Arizona. She joined Procter & Gamble Mexico in 1990 as Crest Brand Assistant; became Brand Manager Camay in 1992. She was then appointed Brand Manager in Poland, where she became Associate Marketing Director in 1994. She went to Italy where she performed roles in Laundry, and then as the Media leader for the country. In 2006 she became Marketing Director for Brand Operations. She then moved to Geneva European HQ as Western European Brand Operations leader, expanding her responsibilities for all of Europe as of July 2014.  Taide leads a team of over 300 marketers in the European countries that have as mission to lead the industry with outstanding marketing capabilities and execution on Media, CRM, Digital and In store communication.

Michael J. Miraflor

is currently SVP Global Head of Futures & Innovation at Blue 449 (Publicis Media) in NYC, where his role is to explore, educate, and find partnerships and opportunities in next generation digital categories. He is obsessed with the intersection of Culture, Tech, Media, and Creativity, and believes that we are living in the most interesting, challenging, and transformational time in the history of Marketing and Advertising.

 

Client experience includes strategy and digital leadership on brands such as PUMA, H&M, Kering Luxury, Richemont, and HBO. Prior to joining Blue 449, Michael was a VP Strategy at Zenith, using a digital-first approach to direct holistic communications planning for clients ranging from fashion and lifestyle to CPG.

 

A Los Angeles native, Michael received BAs in Political Science and Mass Communications from the University of California, Berkeley. He is currently an EMBA student at the Berlin School of Creative Leadership, and has taught at NYU as an Adjunct Professor. He sits on the Board of the International Radio and Television Society, and has been mentioned in publications such as Luxury Daily and PSFK.

Marcin Morawski, Country Marketing Manager Poland, Dell EMC

odpowiada w firmie Dell EMC za działania marketingowe marek Dell EMC i Alienware w Polsce. Zarządza programami marketingowymi, kampaniami reklamowymi, kanałami społecznościowymi marek Dell, Dell EMC i Alienware oraz kanałami sprzedaży rozwiązań firmy Dell EMC.

W ciągu 12 lat zdobył bogate doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami marketingowymi pracując w firmach takich jak m.in. Toshiba, Dell i Tech Data. Absolwent Wydziału Zarządzania na Politechnice Warszawskiej, prywatnie miłośnik filmowo-serialowy oraz sportów takich jak tenis, golf, bieganie oraz gier komputerowych.

 

Krzysztof Sągolewski, Solution Director, Huawei Polska

Od siedemnastu lat związany zawodowo z branżą ICT, w szczególności budową i rozwojem sieci dostępu szerokopsamowego, wdrażaniem nowych technologii oraz optymalizacją i planowaniem procesów biznesowych. Pionier wdrożenia technologi ADSL w Polsce w 2000 roku. Początkowo związany głównie z rynkiem szerokopasmowej transmisji danych w ramach firmy Siemens. Po fuzjij Nokia-Siemens jako solution architect w ramach innowacyjnego działu optymalizacji sieci dla czołowych operatorów w Europie, a od 2010 członek europejskiego zespołu business development. W 2012 dołączył do firmy Huawei Polska. Ostanie lata jako osoba odpowiedzialna na samodzielne kreowanie strategii projektowych oraz optymalizacji rozwiązań techniczno – ekonomicznych dla czołówki polskich operatorów. Obecnie praca nad projektami związanymi ze środkami EU dla segmentu ICT, w szczególności projektów budowy infrastruktury. Z wykształcenia telekomutant o specjalizacji transmisja danych. Od ponad dwudziestu lat doskonali swoje umiejętności w ramach praktyki aikido, rekracyjnie biega oraz amatorsko uprawia alpinizm.

Maciej Sojka, Dyrektor Zarządzający Showmax CEE

Od 2012 roku obejmował stanowisko head of video partnerships w YouTube, gdzie na początku zarządzał rynkami Europy Środkowo-Wschodniej, a następnie Bliskiego Wschodu i Afryki. W latach 2006-2009 rozwijał platformę satelitarną N, a w 2001 współtworzył telewizję TVN24, gdzie również pełnił funkcję prezesa. Przez ponad 10 lat pracował jako dziennikarz TVP i TVN.

Arkadiusz Łatko

Z branżą reklamową związany od kilkunastu lat. Początkowo 3 lata jako Dyrektor Mediów w agencji reklamowej, następnie 3 lata jako Strateg w domu mediowym (realizując ponad 100 kampanii). Od 2003 roku w marketingu LUKAS Banku, potem Credit Agricole. Odpowiedzialny za strony WWW (Webstar za najlepsza stronę bankową w 2006), następnie za kampanie reklamowe w internecie. W latach 2006-2012 samodzielne prowadził wszystkie kampanie Banku w Google AdWords. Ostatnio wdrożył w Banku autorskie narzędzie do agregacji i monitoringu kampanii internetowych (z domem mediowym), narzędzie do automatycznej weryfikacji leadów internetowych (jeszcze przed obsługą w CC) oraz kreator do szybkiego tworzenia i optymalizacji landing page’y. Od 2007 członek Akademii Internetu.

Wiedza oraz doświadczenie, które zyskał pracując w agencji reklamowej oraz domu mediowym pozwoliły na późniejsze zwiększenie efektywności internetowych działań reklamowych po stronie Banku.

Aneta Gop

 

psycholog, doktor nauk humanistycznych. Współautorka pierwszej w Polsce monografii dotyczącej integralnego pluralizmu naukowego.

Wykładowca i trener edukacji. Zajmuje się teorią integralną.

Adrianna Zalewska

 

W firmie AGORA S.A. od 2 lat pracuje na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Social Media. Współpracuje między innymi z takimi firmami jak Nextfilm, Hash.fm, Blackroll Polska, IFM-Summit. Swoje doświadczenie zdobywała pracując wcześniej w Telewizji Internetowej Uniwersytetu Warszawskiego na stanowisku PR Managera. W przeszłości także Manager Działu Foto w Telewizji Internetowej Uniwersytetu Warszawskiego. Felietonistka portalu biegowego 4RUN. Wielbicielka Instagrama. Pasjonatka biegania, fotografii i pizzy.

Karol Jurga

 

 

Przez ostatnie 2 lata Head of Social Media w Agora SA, obecnie pracuje w Yieldbird, gdzie odpowiedzialny jest między innymi za wsparcie mediów internetowych z Europy w zakresie social media.

Specjalista od budowy strategii działań w social media, pozyskiwania i skalowania ruchu oraz kampanii reklamowych.

W przeszłości m.in. założyciel sportowej agencji informacyjnej oraz prezenter radiowy.

W wolnych chwilach obserwator sceny startupowej oraz nowinek technologicznych. Lubi whisky.

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close