RADA PROGRAMOWA

Rafał Brzuska

Rafał Brzuska

Chief Innovation Officer skutecznie zaraża innowacjami i innowacyjnymi projektami klientów grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jest pasjonatem szeroko pojętych mediów, a także infoholikiem i pożeraczem reklam. Radek lubi kwestionować standardowe rozwiązania i rekomenduje, by nie podążać utartymi ścieżkami. Wierzy, że kreatywne myślenie i szukanie nowych zastosowań dla technologii, pomaga w rozwiązywaniu złożonych problemów i ma rzeczywisty wpływ na organizacje, użytkowników i klientów. Pasjonat przyszłości konsumpcji treści rozrywkowych, w których wieloekranowy dostęp i „internet rzeczy” odgrywają kluczową rolę.
Bartek Gola

Bartek Gola

Bartek is a general partner of SpeedUp Group. He’s involved in early-stage project implementation in the areas associated with martech, marketplace, IoT and hardware. He has a wealth of experience in the marketing & advertising industry – he went through all the career positions all the way up to managing partner of the BLT Group (co-founder and shareholder) and TEQUILA\ Poland. He’s been in the startup sector for over 8 years; starting as an investor in several initiatives implemented by other business partners, he’s a co-creator of about a dozen technology startups.

His knowledge and experience help support portfolio companies in business model development and testing, managing and creating business strategies as well as negotiations. He preps them for acquiring consecutive rounds of funding and supports them in the sale of shares, and cooperation with big business partners. For the last couple of years, Bartek has been intensively supporting the development of the Polish startup community.

Magdalena Burnat-Mikosz

Magdalena Burnat-Mikosz

Wiceprezes Zarządu Deloitte Advisory Sp. z o.o., Partner, Lider Zespołów Innovation Consulting
oraz R&D and Government Incentives w Deloitte w Polsce

Ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania procesami B+R oraz strategii innowacyjności. Specjalista w dziedzinie zarządzania programami pomocowymi dla przedsiębiorstw, umacniającymi konkurencyjność (fundusze UE). Wspiera firmy w optymalizacji kosztów realizacji projektów B+R poprzez wykorzystanie zachęt podatkowych i dotacji (w tym z UE). Aktywnie zaangażowana w kształtowanie polityki wspierającej innowacyjność w Polsce. Uczestniczka debat
na temat zmiany systemu zachęt podatkowych wspierających działalność B+R.

Redaktor i współautor 9 raportów i książek poświęconych m.in. tematyce  wsparcia działalności B+R oraz innych zachęt. Komentator w TV i w prasie kwestii związanych z działalnością B+R.

Absolwentka AMP IESE na Uniwersytecie Navarra w Barcelonie. Ukończyła podyplomowe studia europejskie w College of Europe w Natolinie, stypendystka Joseph Conrad Scholarship w Instytucie Europejskim Sussex na Uniwersytecie w Brighton. Ukończyła Instytut Nauk Politycznych w Bordeaux
i Uniwersytet Śląski.

Marcin Penconek

Marcin Penconek

Jest współautorem europejskiej edycji raportu Breakthrough Innovation. Od ponad 10 lat pracuje w dziale Innowacji firmy Nielsen, wcześniej w Synovate, CASE i SMG/KRC. Jest członkiem ESOMAR; pełnił funkcje Sekretarza i Wiceprezesa Zarządu PTBRiO.
Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski

Założyciel FUZERS – Powering Innovation (www.fuze.rs) – firmy doradczej, która wspiera organizacje w rozwoju przez innowacje w obszarze modeli biznesowych, usług oraz doświadczeń klientów.

Inicjator i koordynator społeczności TEDxLublin (www.tedxlublin.com) skupionej wokół globalnej idei TED – ideas worth spreading. Założyciel Lublin Jams (www.lublinjams.pl), czyli inicjatywy w ramach, której lokalna społeczność poznaje proces i narzędzia tworzenia innowacji społecznych oraz tworzy i wdraża własne projekty.

Więcej informacji: https://pl.linkedin.com/in/piotrwojciechowski

Dr Joanna Maria Kwaśniewska

Dr Joanna Maria Kwaśniewska

psycholog społeczny, adiunkt na Uniwersytecie SWPS, specjalistka w zakresie stymulowania kreatywności. Pracując dla różnych organizacji prowadzi szkolenia/coaching ukierunkowany na podniesienie poziomu kreatywności uczestników oraz facylituje sesje kreatywne metodą CPS (Creative Problem Solving). W ramach działalności akademickiej prowadzi zajęcia kierunkowe: facylitacja i treningi twórczego myślenia, zarządzanie twórczością w organizacjach. Autorka narzędzia psychometrycznego KAMP służącego do pomiaru zachowań twórczych w miejscu pracy oraz licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych na temat kreatywności.
Zbyszek Wysocki

Zbyszek Wysocki

Absolwent Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, Rouen School of Management we Francji, Mediów na Uniwersytecie Siegen w Niemczech, Szkoły Strategii Marki SAR w Warszawie oraz Programu strategicznego w Miami Ad School w USA.

Przygodę zawodową z marketingiem rozpoczynał w 1999 r. od branży badawczej realizując projekty ilościowe i jakościowe dla IPSOS, GfK oraz PBS. Jako strateg rozwija się od niemal dekady. Począwszy od seminarium plannerskiego McCann-Erickson Frankfurt oraz stażu w Deutsche-Hochschulwerbung w Niemczech. Poprzez lata intensywnej pracy w sieciowych agencjach reklamowych JWT i BBDO/Proximity w Warszawie. Obecnie odpowiedzialny za dział strategii oraz wspierający rozwój kultowej agencji PZL.

Od ponad  pięciu lat aktywnie wspiera projekt Innovation AD i jego dynamiczną transformację. Współodpowiedzialny za rozwój części edukacyjnej projektu Innovation Test&Learn.

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close