Przewodniczący kategorii

 

Przedstawiamy przewodniczących kategorii w tegorocznym konkursie Innovation. 

 

Przewodniczący są odpowiedzialni za nadzorowanie wszystkich etapów pracy Jurorów, tj. kierowanie procesem obrad czy moderowanie dyskusji grupy.

 

Do 13 października trwaja zgłoszenia do Innovation!

Więcej informacji w linku.

Sebastian Szaraniec

Marketing Communication & Innovation Director, Żabka Polska

 

Innowacje w Biznesie

 

 

Od przeszło 20 lat lewituje wokół technologii, innowacji i komunikacji marketingowej. Pamięta wojny Commodore z Atari, w których zawsze pomagał tym pierwszym. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej, i do dziś nie wie, w sumie, gdzie jest fajniej. Na jego drodze stało wiele organizacji, takich od A (Allegro) do Ż (Żabka). W tej ostatniej od 5 lat, wraz z fantastycznym zespołem, buduje potęgę organizacji, kreując mobile, content i nowoczesną komunikację. Prywatnie łysy. Bardzo lubi rower, ale nie ma na niego czasu.

Iwona Jarosińska-Opiela

Brand Manager, Bank BNP Paribas

 

Innowacje w Komunikacji

 

 

Ponad 2 dekady doświadczenia w marketingu branży finansowej (Alior Bank, BPH, GE Money Bank). Odpowiedzialna za przygotowanie strategii marketingowych, wsparcie sprzedaży i prowadzenie projektów komunikacyjnych do segmentów B2C i B2B. Liderka projektów społecznych, jak i nagradzanych kampanii marketingowych. W 2022 r. m.in. wyróżnienie w Cannes Lions i srebrne EFFIE za kampanię “Gdzie są nasze patronki”, w 2021 r. srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence. Z wykształcenia polonistka, fanka feminatywów i prostego języka w komunikacji.

Rafał Madajczak

Redaktor Naczelny, Gazeta.pl

 

Innowacje w Mediach

 

Od 2021 r. jako redaktor naczelny Gazeta.pl, odpowiada za dostosowanie portalu do nowych czasów oraz zmieniających się oczekiwań i zachowań internautów. Wcześniej przez dwa lata pełnił rolę dyrektora kreatywnego portalu – w tym czasie, wraz z zespołem Gazeta.pl, współtworzył liczne nagradzane projekty i akcje zasięgowe we współpracy z zewnętrznymi organizacjami, takimi jak „Alarm dla klimatu”, „Bez LGBT+ nie ma Polski” czy „Niewidzialny etat”. Jest twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, który należy do portfolio Grupy naTemat (Glob360). Jako redaktor naczelny tej witryny, wraz z zespołem, regularnie współtworzył wiralowe materiały komentujące bieżące sprawy polityczne, gospodarcze i kulturalne. Od listopada 2018 r. pełnił funkcję dyrektora kreatywnego naTemat360. Wcześniej pracował jako dziennikarz m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Przekroju”. Najnowszy projekt, który współtworzył, to minimalistyczny newsowy serwis w nurcie slow journalism - jedennewsdziennie.pl dla Gazeta.pl.