Przewodniczący składów jurorskich

DARIUSZ MACIOŁEK
PRZEWODNICZĄCY GRUPY JURORSKIEJ
INNOWACJE W BIZNESIE

Od lipca 2018 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas.

Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej.

W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną.

Dariusz Maciołek to doświadczony menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

JAKUB BARZAK
PRZEWODNICZĄCY GRUPY JURORSKIEJ
INNOWACJE W MEDIACH

Od 2017 jako dyrektor marketingu Storytel na polskim rynku zadziwia branżę skuteczną komunikacją, która łamie schematy i buduje trendy poprzez innowacyjne podejście do komunikacji i kreatywne wykorzystanie mediów.

Karierę zawodową rozpoczął od pracy w międzynarodowych agencjach sieciowych kolejno McCann, Saatchi&Saatchi i Y&R. Był też związany z Microsoftem, gdzie najpierw rozwijał działania e-commerce na polskim rynku, a następnie w regionie CEE, odpowiadając za rozwój biznesu w 6 krajach.

W 2020 roku zdobył drugi raz z rzędu tytuł Klienta Roku w konkursie Innovation, odbierając 4 srebrne i jedną złotą nagrodę. Tego samego roku zdobył 8 mieczy w konkursie KTR i dwa srebra w konkursie Effie.

Juror Innovation 2020 oraz inicjator nowej kategorii na SCRIPT PRO.

Twórca zaskakujących projektów własnych Storytel, wydawanych jako Storytel Original, które wpływają na dynamiczny rozwój audio rozrywki w Polsce.

Projekt “Przeminęło” piosenka została nominowana do Fryderyków.

Projekt “Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” - dwa srebra w konkursie Effie Awards w kategorii Branded content oraz Kultura i Rozrywka, a ostatnio doceniony i nagrodzony “internetowym oskarem” na The Webby Award w kategorii aplikacje i edukacja. Ostatnia realizacja, projekt Random, odnotował 1 milion wyświetleń w 48 godzin i obecnie ma już 10 mln wyświetleń organicznie.

MATEUSZ FELSMANN
PRZEWODNICZĄCY GRUPY JURORSKIEJ
INNOWACJE W KOMUNIKACJI

Z reklamą związany od 2009 roku. Założyciel agencji Twin.collective.

W latach 2013 - 2015 dyrektor kreatywny Artegence.

Studiował teatrologię na UAM (praca magisterskaz zakresu body art) i Creative Coding na School of Forms. W czasach studenckich działał na pograniczu teatru i technologii.

Laureat nagrody głównej sekcji Moderator Festiwalu Form Audiowizualnych i Multimedialnych Transvizualia 2007 oraz finalista konkursu Nowe Sytuacje Festiwalu Malta 2008.

Współtwórca kampanii docenionych ponad sześćdziesięcioma nagrodami i wyróżnieniami branżowymi, w tym złotem na International Festival of Creativity - Golden Drum oraz Grand Prix Effie.

Juror konkursu KTR (2014, 2016) oraz MIXX Awards (2013, 2014, 2015). Członek rady programowej MIXX Awards and Conference (2016) i FORUM Interactive Advertising Bureau (2016, 2017) oraz komitetu organizacyjnego INNOVATION 2019, 2020.

Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Na co dzień mieszka i pracuje w vanie.