Komitet Innovation 2024
Przedstawiamy członkinie i członków tegorocznego Komitetu!
Komitet Organizacyjny Innovation to zespół specjalistek i specjalistów powoływany co roku przez Organizatora konkursu. Komitet pracuje nad kategoriami konkursowymi, wybiera jury oraz nagrody specjalne.
Kamil Bąkowski
Chief Marketing Officer
iTaxi
Od kilku lat pełni funkcję Chief Marketing Officer, specjalizując się w marketingu, e-commerce i sprzedaży. Przez ponad dekadę zdobywał doświadczenie u klientów w sektorze B2C/B2B, w agencjach oraz prowadząc własny start-up. Jednym z jego ostatnich osiągnięć było opracowanie kompleksowej strategii wdrożenia na rynek brandu Żabka Jush oraz kreowania marki Delio. Kampanie realizowane dla marki Jush osiągały dużą popularność w świecie cyfrowym, co potwierdza nominacja do YouTube Works Awards 2023. Obecnie, jako CMO w iTaxi, Kamil buduje kompleksową strategię marketingową obejmującą klientów B2C i B2B, koncentrując się na kluczowych KPI wpływających na wyniki firmy. Prywatnie jest pasjonatem kolarstwa, piłki nożnej oraz nowych technologii, wierząc, że mogą one rewolucjonizować nasze życie i zwiększać efektywność. Aktywnie gra w golfa, łącząc pasję do sportu z relaksem i rozwojem osobistym."
Ignacy Bochiński
Partner i współwłaściciel
KERRIS Group
Partner i Współwłaściciel w KERRIS Group – agencji uznanej za Digital Agency of the Year 2022 przez „Media Marketing Polska”, jednej z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku oraz najlepiej ocenianych i największych w Polsce. Z agencją związany jest od dekady, w czasie której wraz z zespołem współtworzył projekty dla czołowych firm, takich jak BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle czy Heinz. Jego ekspertyza skupia się na tworzeniu strategii cyfrowych i doradztwie w zakresie projektowania i rozwoju produktów technologicznych. Jest również udziałowcem w 300.codes – software house będącym częścią KERRIS Group. W roli anioła biznesu aktywnie wspiera projekt Patyna.pl – największy polski ecommerce z meblami i dekoracjami wnętrz vintage. Jest członkiem zarządu Fundacji Bochińskich – organizacji non-profit, działającej pod nadzorem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, której celem statutowym jest promocja wzornictwa przemysłowego oraz polskiej myśli projektowej. Angażuje się w rozwój branży digital marketingowej, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wystąpień m.in. na takich wydarzeniach jak: AdTech Londyn, InternetBeta czy Konferencja Młodych Liderów. Kilkukrotny juror branżowych konkursów takich jak Innovation, Golden Arrow, IAB MIXX Awards, e-Commerce Polska Awards czy Stevie Awards, a także mentor (w kategorii technologia) i juror w globalnym wewnętrznym konkursie marki L’Oréal – „L’Oréal Brandstorm”. Prywatnie amator klasycznej motoryzacji, snowboardu i kitesurfingu.
Iwona Jarosińska-Opiela
Menedżerka ds. komunikacji marketingowej
BNP Paribas Bank Polska
Adam Kręgielewski
Head of Concept & Innovation
Labcon
Strateg z silnym backgroundem digital-mediowym. W agencji Labcon odpowiada za zarządzanie zespołami koncepcyjnymi (strategia, kreacja, creative production), rozwój oferty kreatywnej oraz innowacje. Zdobywał doświadczenie planując i realizując działania komunikacyjne dla takich marek jak AccorHotels, adidas, allegro, Amazon.pl, Ben&Jerry’s, Huawei, innogy czy Stowarzyszenie Otwarte Klatki, a projekty, przy których pracował zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. Juror IAB Mixx Awards (2023, 2022) oraz konkursu Young Creatives (2022). Zwycięzca polskiej edycji konkursu Young Creatives (2019). Od 2023 roku członek Komitetu Organizacyjnego Innovation.
Małgorzata Kudła
COO / CO-Owner
Panowie Programiści / Nueno Digital Fashion
Współtwórczyni i COO digitalowego domu produkcyjnego Panowie Programiści (www.p-programisci.pl) i agencji projektowania UX oraz strategii produktowej Sparing Digtal (www.sparing.digital). Zarządzała realizacją projektów IT dla kluczowych klientów Panów Programistów m.in.: Vogue Polska, Open’er Festival, Grupa Żywiec. Wyróżniona w międzynarodowej edycji raportu Strong Women in IT 2021 oraz projekcie „Jutronauci 2022” Gazety Wyborczej. Współtwórczyni pierwszego polskiego domu mody cyfrowej Nueno Digital Fashion (www.nueno.fashion).
Rafał Madajczak
Redaktor Naczelny
Gazeta.pl
Od 2022 r. jako redaktor naczelny Gazeta.pl, odpowiadam za dostosowanie portalu do nowych czasów oraz zmieniających się oczekiwań i zachowań internautów. Wcześniej przez dwa lata pełniłem rolę dyrektora kreatywnego portalu – w tym czasie, wraz z zespołem Gazeta.pl dowieźliśmy liczne nagradzane projekty i akcje zasięgowe we współpracy z zewnętrznymi organizacjami, takie jak „Alarm dla klimatu”, „Historia bez Polki” czy „Niewidzialny etat”. Jestem twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, który należy do portfolio Grupy naTemat (Glob360). Od listopada 2018 r. pełniłem funkcję dyrektora kreatywnego naTemat360. Wcześniej pracowałem jako dziennikarz m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Przekroju”. To będzie już z 20 lat, jak pracuję w "onlajnie"!
Gosia Nierodzińska
Manager Partner Marketing Creative
Netflix
Mieszka w lesie, pracuje w Warszawie. Absolwentka Central Saint Martins College w Londonie. Kreatywna z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingowej i technologicznej. Laureatka wielu nagród, między innymi: Webby, Cannes Lions, European Design Awards, Eurobest, KTR, Effie. Pracuje jako Partner Marketing Creative w Netflix.
Anna Podskarbi
New Business & Marketing Director
EssenceMediacom
Ekspertka mediowa i liderka z pasją. Nagrodzona tytułem AD Wo/Man 2023 przez magazyn „Press” w kategorii Agencje Mediowe.
Przez ponad 12 lat zarządzała jedną z czołowych agencji w Polsce znacznie powiększając portfolio jej klientów i zdobywając z zespołem kilkadziesiąt nagród w konkursach branżowych, w tym Grand Prix Effie.
Od ponad 20 lat zaangażowana w rozwój branży reklamowej w Polsce: jurorka w najważniejszych branżowych konkursach: Cannes Media Lions, Effie Awards, Young Creatives, Innovation, Mixx Awards, wielokrotna członikini Komitetu Effie Awards Polska, ostatnio dołączyła do Rady Edukacyjnej SAR, wykłada w szkole SAR – Marketing Project Management.
Jej dewizą jest to, że to nie firmy pracują z firmami, ale ludzie z ludźmi.
Radosław Smorga
Chief Growth Officer & Partner
180heartbeats + Jung v. Matt
Chief Growth Officer & partner w 180heartbeats + Jung v Matt, czyli Agencji Reklamowej Roku 2020 & 2022 według KTR. W branży od ponad czternastu lat. Przedsiębiorczy, charyzmatyczny, z twórczym podejściem do klientów i bogatym doświadczeniem w zarządzaniu interdyscyplinarnymi zespołami i w realizacji kampanii we wszystkich kanałach komunikacji. W 180heartbeats odpowiada za strategię rozwoju biznesu i usług agencji oraz zarządzanie zespołami obsługującymi kluczowych klientów. Pracował dla takich marek jak OLX, Burger King, YES, Zalando, Betclic, czy adidas. Razem z zespołem 180heartbeats + Jung v Matt zdobył ponad 80 nagród i wyróżnień na najważniejszych konkursach i festiwalach reklamowych.
Sebastian Szaraniec
Marketing Communication & Innovation Director
Żabka Polska
Od przeszło 20 lewituje wokół technologii i szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Pamięta wojny Commodore z Atari, w których pomagał zawsze tym pierwszym. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej jak i klienckiej i do dziś nie wie w sumie gdzie jest fajniej. Na jego drodze stały organizacje od A do Ż (Żabka). W tej ostatniej od kilku lat wraz z fantastycznym zespołem buduje potęgę organizacji kreując content oraz nowoczesną komunikację. Prywatnie łysy, zbiera żappsy i czasem jeździ na dwóch kółkach.
Wiktoria Wójcik
Współzałożycielka
inStreamly
Współzałożycielka inStreamly. Wyróżniona Forbes 30 under 30 Europe Media & Marketing; Forbes Polska 25 under 25 oraz Bizneswoman Roku: Liderka w Nowych Technologiach.
Zaczynała jako streamerka i ekspertka od kampanii gamingowych. Wraz z inStreamly pomogła ponad 160 markom takim jak Netflix, Samsung czy PlayStation docierać do graczy poprzez sieć 125 000 twórców gamingowych w 15 krajach.
Dzieli się wiedzą o generacji Z, zwłaszcza w obszarze marketingu. Pojawiła na łamach ponad 100 konferencji, portali czy podcastów. W tym Web Summit, TedX, Impact CEE, Infoshare, Perspektywy Women in Tech, Creator Conf, AdAge, MyCompany i Forbes.
Ewa Zakrzewska
Innovation and Curiosity Leader
Publicis Groupe
Z branżą reklamową związana od ponad 20 lat, od 16 w agencjach Publicis Groupe. Przez ten czas współtworzyła kampanie i strategie m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, TVN, Samsunga. Jest współautorką i liderką #KulturyCiekawości w Publicis Groupe - projektu, który pobudza otwartość, wymianę wiedzy, odwagę do innowacji i szukanie nowych sposobów na budowanie doświadczeń ludzi z markami. Na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, technologiami i modelami biznesowymi. Jurorka w konkursie Innovation 2022 kat. Innowacje w Komunikacji. Od 2023 zasiada w Komitecie Organizacyjnym SAR Innovation, a od kilku lat w komitecie Forum IAB. Prelegentka na #ExploreAI (Onet Impact), BRANDS FOR GOOD POWERED BY INNOVATION (PG), “How different women are?” (RASP), SubscriptioON Day (wyborcza.pl). Jej publikacje ukazały się w m.in. w MMP, CMOInsider, interaktywanie.com, Marketing przy kawie. Występowała w podcaście Michała Sadowskiego Trendy technologiczne. Absolwentka UW, a także studiów podyplomowych na SGH.