Nowe zasady punktacji w Innovation

Zmiana w systemie punktacji konkursu Innovation
W nadchodzącej edycji konkursu Innovation wprowadzamy ważną zmianę w sposobie naliczania punktów do rankingów.
Jak co roku, na podstawie wyników konkursu powstają trzy zestawienia:
-
Ranking agencji komunikacyjnych
-
Ranking agencji mediowych
-
Ranking reklamodawców
Nowe zasady
Od tej edycji obowiązuje nowy zapis w regulaminie:
Ta sama praca nominowana lub nagrodzona w kilku kategoriach lub podkategoriach otrzymuje pełną punktację tylko za jedną (najwyżej punktowaną) nominację lub nagrodę. Za pozostałe – przyznawana jest połowa punktacji.
To prosta, ale znacząca zmiana. Dzięki niej:
- Ranking premiuje różnorodność
- Zachęcamy do eksplorowania różnych obszarów innowacji – w komunikacji, mediach i biznesie.
- Zbliżamy się do międzynarodowych standardów, jakie obowiązują m.in. w Cannes Lions.
Liczy się jakość i szeroki dorobek
Naszym celem jest, by ranking Innovation był odzwierciedleniem prawdziwego wpływu - szerokiego i różnorodnego wkładu agencji i klientów w rozwój branży. Nagradzamy tych, którzy nie tylko myślą innowacyjnie, ale robią to konsekwentnie w różnych obszarach.
To zmiana, która czyni konkurs lepszym - dla branży, dla uczestników i dla idei innowacji.
TERMIN ZGŁOSZEŃ DO 15 WRZEŚNIA!
- Do Konkursu można zgłaszać wyłącznie prace konkursowe, które były realizowane w okresie:
od 27.08.24 do 19.09.2025 r.
- Zwycięskie prace zostaną ogłoszone 26 listopada podczas Gali Innovation, która odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy.