Nowe zasady punktacji w Innovation

Zmiana w systemie punktacji konkursu Innovation

 

W nadchodzącej edycji konkursu Innovation wprowadzamy ważną zmianę w sposobie naliczania punktów do rankingów. 

 

Jak co roku, na podstawie wyników konkursu powstają trzy zestawienia:

  • Ranking agencji komunikacyjnych

  • Ranking agencji mediowych

  • Ranking reklamodawców

 

Nowe zasady

 

Od tej edycji obowiązuje nowy zapis w regulaminie:

Ta sama praca nominowana lub nagrodzona w kilku kategoriach lub podkategoriach otrzymuje pełną punktację tylko za jedną (najwyżej punktowaną) nominację lub nagrodę. Za pozostałe – przyznawana jest połowa punktacji.

To prosta, ale znacząca zmiana. Dzięki niej:

  • Ranking premiuje różnorodność
  • Zachęcamy do eksplorowania różnych obszarów innowacji – w komunikacji, mediach i biznesie.
  • Zbliżamy się do międzynarodowych standardów, jakie obowiązują m.in. w Cannes Lions.

 

Liczy się jakość i szeroki dorobek

 

Naszym celem jest, by ranking Innovation był odzwierciedleniem prawdziwego wpływu - szerokiego i różnorodnego wkładu agencji i klientów w rozwój branży. Nagradzamy tych, którzy nie tylko myślą innowacyjnie, ale robią to konsekwentnie w różnych obszarach.

To zmiana, która czyni konkurs lepszym - dla branży, dla uczestników i dla idei innowacji.

 

 

TERMIN ZGŁOSZEŃ DO 15 WRZEŚNIA!

 

  • Do Konkursu można zgłaszać wyłącznie prace konkursowe, które były realizowane w okresie:

od 27.08.24 do 19.09.2025 r.

 

  • Zwycięskie prace zostaną ogłoszone 26 listopada podczas Gali Innovation, która odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy.