Poznaj przewodniczących grup jurorskich

 

NA CZELE TRZECH GŁÓWNYCH KATEGORII STANĘLI:  

  • INNOWACJE W BIZNESIE: Dr Paweł Patkowski - Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej, Orange Polska  
  • INNOWACJE W KOMUNIKACJI: Anna Nowak – Creative Technology Director, dentsu Creative  
  • INNOWACJE W MEDIACH: Olga Korolec - Dyrektorka Zarządzająca, Onet  

 

Dr Paweł Patkowski

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

 

Członek Rady Fundacji Orange i Prezydium Rady Fundacji Primus. Od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marek Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych.Przez 4 lata wicedyrektor komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej CMO Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji reklamowej Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski.Indywidualnie wyróżniony tytułem Dyrektor Marketingu Dekady 2020/21 (Mediarun Executive Summit). Trzykrotny CMO Roku 2014 (M&MP)  oraz 2017 i 2020/21 (Mediarun). Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Członek Jury Effie Europe 2021 oraz Festival of Media Global 2023. Przewodniczący Jury MIXX Awards 2018, Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands. W dorobku zespołowym ma ponad 60 nagród i wyróżnień, m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku: MIXX Awards oraz KTR. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Français de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki” i współautor „Marketing generacji Silver”

Anna Nowak

Creative Technology Director, dentsu Creative

 

Pracę w branży rozpoczęła prawie osiem lat temu, kiedy to z doświadczeniem technologicznym dołączyła do grupy dentsu. Obecnie jako Creative Technology Director łączy kreację z technologią. O nowych technologiach i ich zastosowaniu opowiada również podczas prelekcji w kraju i za granicą, a także w mediach oraz w ramach różnych inicjatyw edukacyjnych. Ma na swoim koncie projekty nagrodzone m. in. w konkursach KTR, Innovation, Effie oraz MIXX, w tym Best of Technology w konkursie KTR (2022) oraz Best of Charity w Innovation (2023). Zasiadała m. in. w jury KTR, Young Creatives, Golden Drum, Gerety Awards, KIAF. Prywatnie miłośniczka science fiction, gier wideo oraz roślin doniczkowych.

Olga Korolec

Dyrektorka Zarządzająca, Onet

 

CMO Ringier Axel Springer Polska w latach 2016-2024. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes). Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie. Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego  (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay. Od 2019 roku  jako Sustainability Director odpowiadala w Polsce oraz w 6 innych krajach wchodzących w skład Grupy Ringier Axel Springer za zrównoważony rozwój. Stara się budować najlepsze marki NA świecie i DLA świata. Od stycznie 2024 została Dyrektorką Zarządzającą marki Onet.