HATERS
WILL PASS.

INNOVATORS
WILL LAST.

KUP BILET

<

JURY

INNOWACYJNY BIZNES

Person
Star
PRZEWODNICZĄCY

Dawid Pożoga

Marketing Team Lead PLCZ
Zalando
Person

Paweł Bylicki

CEO
Public Dialog
Person

Michał Kowalczyk

Digital Solution Manager
Nielsen
Person

Martyna Głowińska

Marketing & PR Manager
GRUPA DOMODI
Person

Marcin Andrzejczyk

Regional Marketing Manager
Husqvarna
Person

Łukasz Smolarski

Innovation Project Manager
IKEA Retail
Person

Beata Ptaszyńska-Jedynak

Dyrektor ds. Korporacyjnych
Carlsberg Polska
Person

Kamil Bąkowski

eCommerce Strategy Lead
Publicis Commerce
Person

Igor Przespolewski

Person

Anna Dębińska

Dyrektor Marketingu
Bausch Health

INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE

Person
Star
PRZEWODNICZĄCY

Mateusz Górecki

Head of Agency
Fantasyexpo
Person

Marcin Sienkowski

Head of Marketing
Grupa OLX
Person

Kuba Barzak

Marketing Manager
Storytel
Person

Justyna Dadał

Senior Brand Manager Durex
Reckitt Benckiser
Person

Szymon Dyjach

Buzz & Appreciation Manager
AmRest - KFC
Person

Sławek Wala

Head of Digital
Cheil Poland
Person

Rafał Ryś

Associate Creative Director
Saatchi&Saatchi
Person

Michał Kaleta

Managing Director
Endorfina events
Person

Mateusz Popiołek

Customer Experience Manager
Empik
Person

Malwina Żurek

National Brand Marketing Manager
Red Bull
Person

Maciej Zabielski

Head of Social Media
Merlin Group
Person

Dariusz Maciołek

CMO
BNP Paribas

INNOWACYJNE MEDIA

Person
Star
PRZEWODNICZĄCA

Małgorzata Hejka

Strategy & Innovations Director
Spark Foundry
Person

Tomasz Marszałł

CMO
TVN
Person

Radosław Kropielnicki

Global Category Manager
GSK
Person

Paweł Ważyński

Marketing Platforms Director
Resolution
Person

Monika Zielińska

Dyrektor Działu Współpracy Strategicznej z Domami Mediowymi
AMS
Person

Monika Więch

Communications & Bussiness Director
Starcom
Person

Łukasz Plona

Innovation & Technology Director
K2 Precise
Person

Anna Gromańska

Publishing and Innovations Director
Cube Group
Person

Grzegorz Smyka

Digital Acceleration Director
Wavemaker
Person

Stanisław Kijowski

Strategy Director
ING Bank Śląski

HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST

HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST

HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST

HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST HATERS WILL PASS INNOVATORS WILL LAST

Organizator:

Logo

Współorganizatorzy:

Logo Logo

Sponsor strategiczny:

TVN

Sponsorzy:

AMS RED AMS RED

Partnerzy:

Partnerzy Technologiczni:

Logo Logo

Media:

Logo Logo Logo Logo Logo

Audytor konkursu:

Logo
Person

Peter Szekeres

CEO and Co-Founder
Neticle, Węgry
Gość specjalny

Szkolenie: The Truth In Fake - What can we learn from fake news?

Is there a tendency in the spread of fake news? How social and online media reflects on this topic in the region? How can we avoid them nowadays, when even YouTube failed to differentiate? How companies and users could differentiate during the a pandemic?

Peter Szekeres is the CEO & Co-founder of Neticle, a text analytics startup.

He is focusing on how automated text analysis and related AI technologies can support decision making and daily work of marketers. He is also a member of Forbes Hungary's 30 under 30 and was the Founder of the Year in Hungary in 2017.

His company, Neticle, is one of the fastest-growing B2B SaaS startups in Hungary, providing text analytics solutions for enterprises in 9 countries in the CEE region. The company boosts business decisions with two major products. Neticle Media Intelligence is an intelligent social listening tool, that collects and analyzes enormous online content and sentiment in real-time on an interactive surface with easy to use dashboards, graphics and charts.
Another flagship product of them is Zurvey.io which is a professional survey maker and feedback analyzer for better customer and employee experience.

Person

Magda Dobrowolska Sagan

Service Design Lead
Santander Bank
Rada programowa INNOVATION CAMP

Szkolenie: Customer Experience Design - jak adaptować się do nowych potrzeb.

Trzygodzinny wykład:
• Zrozumieć konsumenta: jak rozumieć nowy świat potrzeb klienta i szukać w nich szans dla biznesu;

• "mały design" - metodyka zwinnego projektowania - jak projektować w oparciu o potrzeby klienta w rozpędzonym czasie szybkich wdrożeń: metoda i dobre praktyki;

• "democratic research" - jak prowadzić badania we własnym zespole.

Ekspertka w dziedzinie projektowania doświadczeń klienta oraz strategii. Pomaga tworzyć wartość w biznesie dzięki projektowaniu zorientowanemu na potrzeby klienta. Od siedmiu lat skutecznie stosuje metody Service Design, Design Sprint w biznesie. Prowadziła procesy projektowe dla: Danone, Ford, Polpharma, Eurocash, Nivea, Symphar, Getinbank, Eurobank, PARP, Miasto Stołeczne Warszawa.

Obecnie jako Service Design Lead w Santander Bank odpowiedzialna za Customer Experience Transformation oraz wdrażanie kultury projektowania Service Design. Współtwórczyni wewnętrznego programu mentoringowego Praktyk Service Design. Projektuje usługi w obszarach oszczędności i inwestycje, private banking, bankowania zdalnego. Pomaga uczłowieczać myślenie o finansach.

Do 2019 roku prowadziła własny butik Anloko, wcześniej - Dyrektor Działu Strategii: LemonSkyJWT, Publicis.

Aktywna działaczka branżowa. Członek zespołu założycielskiego polskiego oddziału Service Design Network. Wieloletnia wykładowczyni w Szkole Strategii Marki, współtwórczyni i członek Rady Programowej Innovation Camp, wykładowczyni na studiach Service Design/SWPS, Certyfikowana facylitatorka metody LEGO®SeriousPlay®, Biznes Coach.

Person

Kamil Górecki

CEO, Co-Founder Fantasyexpo
KLUB ADTECH

Szkolenie: GAMING & E-SPORT w czasie pandemii.

Czy pandemia zmieniła coś więcej niż data premiery gry? Czy część gamerska internetu rośnie? Porozmawiamy na webinarze o zmianach jakie wywołała pandemia w oglądalnościach streamów, jakie gry obecnie trendują i jaki content jest efektywny w obecnej sytuacji.

Relacje z gwiazdami to jego specjalność.

Najprawdopodobniej wie wszystko o najpopularniejszych grach komputerowych i esporcie. Z wykształcenia informatyk i geoinformatyk – dyplomy uzyskał na renomowanym Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Odpowiada za rozwój relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami.

Fantasyexpo jest wiodącą europejską agencją gamingową. Doświadczenie zebrane na przestrzeni ostatnich lat, a także własne środki, wypracowane strategie i sprawdzone narzędzia pomagają nam osiągnąć zamierzony cel w sposób kreatywny i wyróżniający się na rynku.
Fantasyexpo tworzą pasjonaci gier i esportu z zacięciem do tworzenia ambitnych i dużych realizacji.

Person

Piotr Bombol

CEO, Gameset
KLUB ADTECH

Szkolenie: GAMING & E-SPORT. Gaming marketing w trzech perspektywach.

Gaming marketing w trzech perspektywach: na początku 2020 roku, w połowie 2020 roku i na koniec 2020 roku. Jakie znaczenie gaming zdobył w budżetach marketingowych firm i jaka jest jego przyszłość? Jak myśleć o gamingu pod kątem realizacji celów biznesowych? Czy gaming może być trwałym substytutem komunikacyjnym do powrotu imprez sportowych i muzycznych, czy raczej przyjmie pozycję komplementarną?
CEO w Gameset. Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską. Pasjonat gier komputerowych i esportu.

Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną dla McDonald’s i T-Mobile Polska oraz prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu.

Obecnie we własnej agencji marketingu gamingowego Gameset, która zajmuje się łączeniem marek ze społecznościami graczy.

Występował między innymi na Forum IAB (trzykrotnie), Kongresie Badaczy Rynku i Opinii oraz DAMconf (w Zagrzebiu). Juror MIXX Awards 2017 i Effie 2019. Zdobywca nagród Effie: srebrnej (2014) oraz złotej (2018).

Person

Karol Suchodolski

Senior Account Manager & Team Leader - Gaming,
Lifetube

Szkolenie: Jak wykorzystać YouTube i Gaming - adaptacja do zainteresowań konsumentów.

Gdzie są nasi potencjalni konsumenci? Gdzie skupia się ich uwaga i jakimi kanałami można do nich dotrzeć? Jak zmieniła się konsumpcja mediów podczas pandemii i jak powinniśmy adaptować się do nowej rzeczywistości? Jak realizować kampanie dla graczy, żeby były autentyczne. Na te i wiele pytań dot. rynku graczy dowiecie podczas 30-minutowego wystąpienia.

Person

Aga Zapora

Projektant produktu i grafiki. Autorka bloga Plannerka.com

Kurs „Cele w codzienność” to przewodnik, krok po kroku - przechodzenia od celów, przez szacowanie czasu, jaki nam na nie będzie potrzebny, po wplatanie tych celów w codzienność. Trzy lekcje, trzy zadania i trzy arkusze-PDF. Do tego - trzy zapisy wideo - komentarze do zadań, z warsztatów on-line o tej samej nazwie.

Trzy kroki to:
1. Rozbieramy cele na części
2. Określamy swój grafik
3. Planujemy dzień.

Jako projektantka i właścicielka własnej firmy opowiadam w przystępny sposób, jak, krok po kroku planować, dobrze szacować i realizować.

Aga Zapora - absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Po studiach pracowała jako projektant dla polskich producentów, m. in. dla firm Cersanit i Kross. Od 2006 roku prowadzi (w trybie home office) własną działalność projektową jako projektant produktu i grafiki. W 2016 roku stworzyła bloga Plannerka.com, na którym pisze o planowaniu, wyznaczaniu celów, organizacji i działaniu skutecznym, ale - harmonijnym, w zgodzie ze sobą. Plannerka to też marka autorskich Plannerów i kursów on-line. Prywatnie mama dwojga dzieci w wieku szkolnym i wielbicielka CrossFitu.

Person

Joanna Kopeć

Senior Media Research Executive, Nielsen

Szkolenie: Telewizja w czasie i po pandemii – stan obecny i scenariusze przyszłości.

Zamknięcie w domach w najbardziej restrykcyjnej fazie pandemii spowodowało wyraźny wzrost konsumpcji mediów we wszystkich krajach. Wskaźniki oglądalności telewizji w Polsce osiągały poziomy, których jeszcze nie obserwowaliśmy w czasie dwudziestu lat pomiaru telemetrycznego. Jednocześnie pandemia przyspieszyła proces digitalizacji różnych obszarów funkcjonowania konsumentów, zwiększając także skłonność do sięgania po różnego rodzaju serwisy streamingowe.

Jak dokładnie wyglądała konsumpcja treści telewizyjnych w Polsce i na świecie w czasie zamrożenia? Jak zmienia się rzeczywistość telewizji i innych mediów, podczas powolnego rozmrażania gospodarki i życia społecznego? Czego możemy się spodziewać w przyszłości i jakim scenariuszem może podążyć polski rynek? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w czasie naszego webinaru.

Person

Hanna Strzałkowska

Senior Digital Client Consultant, Nielsen

Szkolenie: Telewizja w czasie i po pandemii – stan obecny i scenariusze przyszłości.

Zamknięcie w domach w najbardziej restrykcyjnej fazie pandemii spowodowało wyraźny wzrost konsumpcji mediów we wszystkich krajach. Wskaźniki oglądalności telewizji w Polsce osiągały poziomy, których jeszcze nie obserwowaliśmy w czasie dwudziestu lat pomiaru telemetrycznego. Jednocześnie pandemia przyspieszyła proces digitalizacji różnych obszarów funkcjonowania konsumentów, zwiększając także skłonność do sięgania po różnego rodzaju serwisy streamingowe.

Jak dokładnie wyglądała konsumpcja treści telewizyjnych w Polsce i na świecie w czasie zamrożenia? Jak zmienia się rzeczywistość telewizji i innych mediów, podczas powolnego rozmrażania gospodarki i życia społecznego? Czego możemy się spodziewać w przyszłości i jakim scenariuszem może podążyć polski rynek? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w czasie naszego webinaru.