Otwieramy zgłoszenia do Konkursu Innovation

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu Innovation 2025.
Konkurs Innovation przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach.
To przestrzeń, w której spotykają się agencje kreatywne / mediowe, marki, startupy, organizacje społeczne czy firmy technologiczne, by mierzyć się o uznanie za odważne i przełomowe pomysły.
Konkurs Innovation nie skupia się wyłącznie na rezultatach wdrożenia, lecz przede wszystkim docenia nieszablonowe podejścia, nowe modele działania i rozwiązania, które przełamują schematy i mają potencjał kształtować przyszłość, nie tylko branży komunikacyjnej, ale także biznesu i społeczeństwa.
Nie jest to konkurs oceniający kampanie w tradycyjnym ujęciu, liczy się ich innowacyjność oraz wpływ, który wykracza poza ramy mediów czy wyniki sprzedaży. Głównym kryterium jest oryginalność, zmiana i progresywność oraz wpływ i korzyść.
W efekcie Innovation staje się platformą dla projektów, które wyznaczają nowe kierunki, nie tylko w marketingu, ale również w produktach, usługach, technologii i systemach społecznych. To konkurs dla tych, którzy w komunikacji i biznesie poszukują zmiany i wnoszą realną nową jakość.
Każdy może być innowatorem w swojej dziedzinie, a my doceniamy tych najlepszych.
TERMIN ZGŁOSZEŃ DO 15 WRZEŚNIA!
Do Konkursu można zgłaszać wyłącznie prace konkursowe, które były realizowane w okresie od 27.08.24 do 19.09.2025 r.
Zwycięskie prace zostaną ogłoszone 26 listopada podczas Gali Innovation, która odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy.
Prace można zgłaszać w kategoriach:
- Early Birds 16 czerwca - 7 lipca
- Regular 8 lipca - 18 sierpnia
- Late 19 sierpnia – 15 września
- Gala Innovation 26 Listopada
Nie zwlekaj ze swoim zgłoszeniem!
Każda innowacja to krok w stronę pierścienia
Podczas tegorocznej Gali Innovation zostanie ogłoszony ranking Marketing Master by SAR, wyróżniający oraz nagradzający najbardziej wszechstronnych marketerów w Polsce, łączących kreatywność, efektywność i innowacyjność. Będzie to druga edycja tego rankingu.
Mechanizm rankingu
Ranking Marketing Master by SAR opiera się na wynikach trzech kluczowych konkursów branżowych:
- Innovation – skupiającego się na innowacyjnych rozwiązaniach w marketingu
- Effie Poland – nagradzającego efektywność kampanii marketingowych,
- KTR (Konkurs Twórców Reklamy) – doceniającego kreatywność i jakość kreacji reklamowych.
Punkty zdobyte w tych konkursach są sumowane, tworząc kompleksowy obraz osiągnięć marek i marketerów. Dzięki temu ranking wyróżnia tych, którzy potrafią skutecznie łączyć różne aspekty marketingu. Wyróżnienie to ma na celu promowanie najlepszych marketerów, którzy przyczyniają się do rozwoju branży.