Innowacje w mediach
Projekty na różnym etapie wdrożenia wskazujące kierunki zmian w mediach.
-
-
Projekty tworzące nowe, odmienne od dotychczasowych (pod kątem sposobu funkcjonowania, odbioru, formy czy też treści) produkty mediowe, mające potencjał rozwinąć lub zmienić krajobraz medialny albo jego fragment.
konkurs innovationkonkurs ktr -
Projekty wprowadzające nowe, odmienne od dotychczasowych formaty wydawnicze lub zmieniające istniejące (w całości lub częściowo) sposoby funkcjonowania, odbiór, formę lub treść mediów/platform, ilustrujące nowe kierunki ich możliwego rozwoju i potencjał zmiany krajobrazu medialnego albo jego fragmentu.
Przykłady prac:
-
Projekty wprowadzające nowe, odmienne od dotychczasowych formaty reklamowe oraz projekty wykorzystujące istniejące formaty reklamowe w nowatorski, inny niż dotychczas sposób - ukazujące ich nowy potencjał do monetyzacji.
Przykłady prac:
konkurs innovationkonkurs ktr -
Projekty wprowadzające oryginalne, nowatorskie punkty styku z marką lub wykorzystujące istniejące punkty styku w nowatorski, inny niż dotychczas sposób.
Przykłady prac:
-
Projekty wykorzystania danych w nowatorski, inny niż dotychczas sposób (włączając AI) ilustrujące potencjał ich użycia na rzecz zmiany. lub wykorzystujące zaawansowaną analizę danych do celów marketingowych lub insightów konsumenckich.
konkurs innovation -
Innowacyjne działania mające znaczący wpływ na ochronę środowiska naturalnego, społeczeństwo, ład korporacyjny. Mogą to być rozwiązania mediowe, ale również innowacje w obszarach analityki, produkcji wdrażane w celu rozwiązywania problemów ekologicznych lub społecznych.
-
- Rafał Madajczak
- Gazeta.pl
Redaktor Naczelny
Od 2021 r. jako redaktor naczelny Gazeta.pl, odpowiada za dostosowanie portalu do nowych czasów oraz zmieniających się oczekiwań i zachowań internautów. Wcześniej przez dwa lata pełnił rolę dyrektora kreatywnego portalu – w tym czasie, wraz z zespołem Gazeta.pl, współtworzył liczne nagradzane projekty i akcje zasięgowe we współpracy z zewnętrznymi organizacjami, takimi jak „Alarm dla klimatu”, „Bez LGBT+ nie ma Polski” czy „Niewidzialny etat”. Jest twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, który należy do portfolio Grupy naTemat (Glob360). Jako redaktor naczelny tej witryny, wraz z zespołem, regularnie współtworzył wiralowe materiały komentujące bieżące sprawy polityczne, gospodarcze i kulturalne. Od listopada 2018 r. pełnił funkcję dyrektora kreatywnego naTemat360. Wcześniej pracował jako dziennikarz m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Przekroju”. Najnowszy projekt, który współtworzył, to minimalistyczny newsowy serwis w nurcie slow journalism - jedennewsdziennie.pl dla Gazeta.pl.
- Aniceta Cymbała
- YOTTA
Product Strategy Director
- Aleksandra Dukielska
- Stellantis Polska
Communications Manager
- Piotr Grabowski
- Saatchi & Saatchi
Senior Digital Strategist
- Bartek Klimaszewski
- Molecular
Executive Creative Director
- Dominik Koza
- Hand Made
Business Development Director
- Olga Kudryk
- Google/Youtube Ads
Product Marketing Manager
- Stanisław Miczel
- Zenith
Head of Growth
- Joanna Okła
- EssenceMediacom
CEO
- Rafał Szafraniec
- OMD Group
Business & Communication Partner