Innowacje w mediach
Projekty na różnym etapie wdrożenia wskazujące kierunki zmian w mediach.
-
-
Projekty wprowadzające nowe, odmienne od dotychczasowych formaty wydawnicze lub zmieniające istniejące (w całości lub częściowo) sposoby funkcjonowania, odbiór, formę lub treść mediów/platform, ilustrujące nowe kierunki ich możliwego rozwoju i potencjał zmiany krajobrazu medialnego albo jego fragmentu.
konkurs innovationkonkurs ktr -
Projekty wprowadzające oryginalne, nowatorskie punkty styku z marką lub wykorzystujące istniejące punkty styku w nowatorski, inny niż dotychczas sposób.
Przykłady prac:
-
Projekty, w których pogłębiona analiza danych doprowadziła do pełniejszego zrozumienia zachowań i potrzeb konsumentów, co przełożyło się na innowacyjne insighty i optymalizację działań mediowych, stając się podstawą dla zaplanowania kampanii w mediach.
konkurs innovation -
Innowacyjne działania mające znaczący wpływ na ochronę środowiska naturalnego, społeczeństwo, ład korporacyjny. Mogą to być rozwiązania mediowe, ale również innowacje w obszarach analityki, produkcji wdrażane w celu rozwiązywania problemów ekologicznych lub społecznych.
-
Projekty powstałe ze współpracy marki lub produktu z partnerami medialnymi, co przełożyło się na zwiększenie zaangażowania i osiągnięcie konkretnych wyników biznesowych. Praca powinna ukazać, jak skuteczna i korzystna była ta współraca.
-
Projekty, które wykorzystują innowacje do zwiększania efektywności działań marketingowych. Mogą to być zarówno rozwiązania mediowe, jak i innowacje z obszarów analityki lub content managementu.
-
- Olga Korolec
- Onet
Dyrektorka Zarządzająca
CMO Ringier Axel Springer Polska w latach 2016-2024. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes). Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie. Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay. Od 2019 roku jako Sustainability Director odpowiadala w Polsce oraz w 6 innych krajach wchodzących w skład Grupy Ringier Axel Springer za zrównoważony rozwój. Stara się budować najlepsze marki NA świecie i DLA świata. Od stycznie 2024 została Dyrektorką Zarządzającą marki Onet.
- Alek Frydrych
- 180heartbeats + Jung v. Matt
Creative Innovation Officer
- Łukasz Pietrzak
- Google Poland
Consumer AI and Brand Marketing Lead
- Renata Wasiak-Sosnowska
- Havas Media
Chief Operating Officer