INNOWACJE W BIZNESIE
Projekty na różnym etapie wdrożenia wskazujące kierunki zmian w biznesie.
-
-
Skalowalne i realne rozwiązania biznesowe, które wykraczają poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe lub udoskonalają znacząco już istniejące. Modele, które usprawniają funkcjonowanie firmy, tworzą wartość handlową i konkurencyjną poprzez innowacyjne podejście do produkcji, świadczenia usług lub zarządzania organizacją. Nowe, niestandardowe procesy sprzedażowe znacząco usprawniające doświadczenie konsumenta oraz efektywność firmy.
PRZYKŁADY PRACKonkurs innovationKonkurs KTR -
Produkty stworzone w odpowiedzi na konkretną potrzebę konsumenta lub wyzwanie biznesowe firmy, oparte na nowoczesnej technologii lub niestandardowym doświadczeniu konsumenta. Wyróżniają się funkcjonalnością, ekologią, technologią. W tej kategorii mogą znaleźć się również produkty, które zostały udoskonalone i zmienione zgodnie z powyższymi założeniami.
PRZYKŁADY PRACKONKURS INNOVATIONKONKURS KTR -
Usługi, które powstały w oparciu o potrzeby konsumentów i które w znaczący sposób poprawiają interakcję między usługodawcą i odbiorcami, np. nowy kanał komunikacji z użytkownikami, system dystrybucji, technologia.
KONKURS INNOVATIONKONKURS KTR -
Projekty, w których nośnikiem zmiany była technologia i jej nowe, odkrywcze zastosowanie w biznesie. Niezależnie od tego czy były to fizyczne czy cyfrowe rozwiązania, produkty bądź doświadczenia, wykorzystujące technologie w nowatorski, oryginalny sposób.
-
Innowacyjne działania w biznesie mające znaczący wpływ na ochronę środowiska naturalnego, społeczeństwo, ład korporacyjny. Mogą to być działania mające na celu tworzenie produktów lub usług rozwiązujących problemy społeczne lub ekologiczne, a także strategie działania organizacji, których efektem jest rozwiązanie tych problemów.
-
Rozwiązania, które ułatwiają korzystanie z produktów lub usług. Zmieniają doświadczenie konsumenta wynikające z kontaktu z marką, poprawiają komfort użytkownika, a jednocześnie przyczyniają się do rozwoju produktu lub usługi.
PRZYKŁADY PRACKONKURS INNOVATIONKONKURS KTR -
Wszelkiego rodzaju innowacje we wczesnej fazie eksperymentów lub prototypowania (MVP), które wykazują duży potencjał zarówno w kontekście rozwoju danej technologii lub procesu, jak i ich potencjału biznesowego. Projekty i przedsięwzięcia realizowane w małej skali, mające potencjał dalszego rozwoju i skalowania.
PRZYKŁADY PRACKONKURS INNOVATIONKONKURS KTR
-
- Sebastian Szaraniec
- Żabka Polska
Marketing Communication & Innovation Director
Od przeszło 20 lat lewituje wokół technologii, innowacji i komunikacji marketingowej. Pamięta wojny Commodore z Atari, w których zawsze pomagał tym pierwszym. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej, i do dziś nie wie, w sumie, gdzie jest fajniej. Na jego drodze stało wiele organizacji, takich od A (Allegro) do Ż (Żabka). W tej ostatniej od 5 lat, wraz z fantastycznym zespołem, buduje potęgę organizacji, kreując mobile, content i nowoczesną komunikację. Prywatnie łysy. Bardzo lubi rower, ale nie ma na niego czasu.
- Ignacy Bochiński
- KERRIS
Co-owner and Partner
- Kamila Cichocka
- Microsoft
CMO
- Agnieszka Dębicka
- Publicis Worldwide Poland
Innovations & Business Solutions Director
- Agata Krawczyk
- DDB Warszawa
Deputy Business & Strategy Director
- Rafał Kupidura
- IF Nation Group
Prezes Zarządu
- Dorota Pindel
- WebTalk
Research & Development Director
- Artur Puszkiewicz
- Brand New Galaxy
Research Director
- Paula Sołtysiak
Brand Consultant
- Michał Taranta
- IPG Mediabrands
Digital Director
- Tomasz Woźniak
- Future Mind
Partner & CEO