INNOWACJE W BIZNESIE

Projekty na różnym etapie wdrożenia wskazujące kierunki zmian w biznesie.

    1. Skalowalne i realne rozwiązania biznesowe, które wykraczają poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe lub udoskonalają znacząco już istniejące. Modele, które usprawniają funkcjonowanie firmy, tworzą wartość handlową i konkurencyjną poprzez innowacyjne podejście do produkcji, świadczenia usług lub zarządzania organizacją. Nowe, niestandardowe procesy sprzedażowe znacząco usprawniające doświadczenie konsumenta oraz efektywność firmy.

      PRZYKŁADY PRAC
    2. Produkty stworzone w odpowiedzi na konkretną potrzebę konsumenta lub wyzwanie biznesowe firmy, oparte na nowoczesnej technologii lub niestandardowym doświadczeniu konsumenta. Wyróżniają się funkcjonalnością, ekologią, technologią. W tej kategorii mogą znaleźć się również produkty, które zostały udoskonalone i zmienione zgodnie z powyższymi założeniami.

      PRZYKŁADY PRAC
    3. Usługi, które powstały w oparciu o potrzeby konsumentów i które w znaczący sposób poprawiają interakcję między usługodawcą i odbiorcami, np. nowy kanał komunikacji z użytkownikami, system dystrybucji, technologia.

    4. Projekty, w których nośnikiem zmiany była technologia i jej nowe, odkrywcze zastosowanie w biznesie. Niezależnie od tego czy były to fizyczne czy cyfrowe rozwiązania, produkty bądź doświadczenia, wykorzystujące technologie w nowatorski, oryginalny sposób.

    5. Innowacyjne działania w biznesie mające znaczący wpływ na ochronę środowiska naturalnego, społeczeństwo, ład korporacyjny. Mogą to być działania mające na celu tworzenie produktów lub usług rozwiązujących problemy społeczne lub ekologiczne, a także strategie działania organizacji, których efektem jest rozwiązanie tych problemów.

    6. Rozwiązania, które ułatwiają korzystanie z produktów lub usług. Zmieniają doświadczenie konsumenta wynikające z kontaktu z marką, poprawiają komfort użytkownika, a jednocześnie przyczyniają się do rozwoju produktu lub usługi.

      PRZYKŁADY PRAC
    7. Wszelkiego rodzaju innowacje we wczesnej fazie eksperymentów lub prototypowania (MVP), które wykazują duży potencjał zarówno w kontekście rozwoju danej technologii lub procesu, jak i ich potencjału biznesowego. Projekty i przedsięwzięcia realizowane w małej skali, mające potencjał dalszego rozwoju i skalowania.

      PRZYKŁADY PRAC
  • Sebastian Szaraniec
  • Żabka Polska

Marketing Communication & Innovation Director

Od przeszło 20 lat lewituje wokół technologii, innowacji i komunikacji marketingowej. Pamięta wojny Commodore z Atari, w których zawsze pomagał tym pierwszym. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej, i do dziś nie wie, w sumie, gdzie jest fajniej. Na jego drodze stało wiele organizacji, takich od A (Allegro) do Ż (Żabka). W tej ostatniej od 5 lat, wraz z fantastycznym zespołem, buduje potęgę organizacji, kreując mobile, content i nowoczesną komunikację. Prywatnie łysy. Bardzo lubi rower, ale nie ma na niego czasu.

  • Ignacy Bochiński
  • KERRIS

Co-owner and Partner

  • Kamila Cichocka
  • Microsoft

CMO

  • Agnieszka Dębicka
  • Publicis Worldwide Poland

Innovations & Business Solutions Director

  • Agata Krawczyk
  • DDB Warszawa

Deputy Business & Strategy Director

  • Rafał Kupidura
  • IF Nation Group

Prezes Zarządu

  • Dorota Pindel
  • WebTalk

Research & Development Director

  • Artur Puszkiewicz
  • Brand New Galaxy

Research Director

  • Paula Sołtysiak

Brand Consultant

  • Michał Taranta
  • IPG Mediabrands

Digital Director

  • Tomasz Woźniak
  • Future Mind

Partner & CEO