INNOWACJE W KOMUNIKACJI
Projekty i prototypy projektów wskazujące kierunki zmian w komunikacji.
-
-
Projekty, w których nośnikiem zmiany był obraz lub to, w jaki sposób powstał. Niezależnie czy mówimy o zdjęciach, printach czy materiałach video, to ich odmienność od dotychczasowych schematów jest nadrzędna wobec wartości estetycznej.
-
Projekty, w których nośnikiem zmiany był dźwięk. Niezależnie od tego czy był on wiodącym elementem kampanii, narzędziem czy elementem większej całości został wykorzystany lub stworzony w nowy i odkrywczy sposób.
Przykłady prac:
Słuchowisko live jak ATAK2, ale i wybór dźwięku jak w spocie JAK BRZMI CZEKOLADA?.
-
Projekty eventów, wydarzeń i instalacji wskazujące nowy kierunek dla komunikacji. Niezależnie od tego czy było to wydarzenie esport, koncert w wirtualnej rzeczywistości czy interaktywna instalacja.
Przykłady prac:
Głęboka interakcja jak w Odbiciu, ale i działanie na masową wyobraźnię jak w Niezniszczalnej Tęczy.
konkurs innovation -
Projekty z obszaru Digital & Interactive wskazujące nowy kierunek dla komunikacji. Niezależnie od tego czy była to strona www, aplikacja mobile, czy działania w mediach społecznościowych.
Przykłady prac:
Aplikacje napędzane AI jak Facing Emotions, ale i Papier, który ratuje pszczoły
-
Projekty, w których nośnikiem zmiany była technologia (włączając AI) i jej nowe, odkrywcze zastosowanie. Niezależnie od tego czy były to fizyczne czy cyfrowe; rozwiązania, produkty bądź doświadczenia, wykorzystujące technologie w nowatorski, oryginalny sposób.
-
Projekty, w których nośnikiem zmiany były nowe, odmienne od dotychczasowych sposoby angażowania odbiorców. Mówimy o niestandardowych aktywacjach, platformach contentowych, interaktywnych teledyskach i innych wciągających formach kreatywnych.
Przykłady prac:
Wielka skala jak Ż muzyką, ale i intymne doświadczenie jak w Kiosku Podsiadło.
konkurs innovationKonkurs KTR -
Projekty, w których nośnikiem innowacji jest odważna zmiana. W tej kategorii doceniamy wyjście poza utarte schematy, np. przełamanie standardów kategorii.
Przykłady prac:
Redefinicja tego, czym komunikacja być może Ostatni Twój Weekend, ale i jednorazowa zmiana tonu komunikacji jak Kolekcja PRZYDA SIĘ Ikei.
konkurs innovationKonkurs KTR -
Projekty, w których nowe, odmienne od dotychczasowego, podejście pomogło przezwyciężyć bariery i ograniczenia. Mówimy zarówno o rozwiązaniach technologicznych, produkcyjnych czy kreatywnych.
Przykłady prac:
Sprostanie ograniczeniom technologicznym jak w projekcie okładki 'Romantic Psycho' dla Quebonafide lub zniesienie bariery jak w Prostomacie.
konkurs innovationKonkurs KTR -
Innowacyjne działania mające znaczący wpływ na ochronę środowiska naturalnego, społeczenstwo, ład korporacyjny. Mogą to być działania komunikacyjne, ale również innowacje wprowadzone na etapie produkcji komunikacji,eventu, brandingu, których efektem jest rozwiązanie tych problemów.
-
- Iwona Jarosińska-Opiela
- BNP Paribas Bank Polska
Menedżerka ds. komunikacji marketingowej
Ponad 2 dekady doświadczenia w marketingu branży finansowej (Alior Bank, BPH, GE Money Bank). Odpowiedzialna za przygotowanie strategii marketingowych, wsparcie sprzedaży i prowadzenie projektów komunikacyjnych do segmentów B2C i B2B. Liderka projektów społecznych, jak i nagradzanych kampanii marketingowych. W 2022 r. m.in. wyróżnienie w Cannes Lions i srebrne EFFIE za kampanię “Gdzie są nasze patronki”, w 2021 r. srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence. Z wykształcenia polonistka, fanka feminatywów i prostego języka w komunikacji.
- Bart Biały
- Plej
Creative Director
- Antonina Grzelak
- PanParagon
PR & Business Manager
- Łukasz Jach-Bartha
- VMLY&R
Creative Technologist
- Małgorzata Jakimowicz
- LifeTube & Gameset
Head of Creative Lab
- Dawid Kaźmierczak
- POLOT
Founder & Chief Content Officer
- Łukasz Kotliński
- dentsu creative
Creative Director
- Maciej Krawczyk
- Gong
Senior Copywriter
- Małgorzata Kudła
- Panowie Programiści / Nueno Digital Fashion
Co-owner, dyrektor operacyjny
- Tomasz Pastuszka
- MADOGZ
Creative Director
- Dawid Pożoga
- Rankomat
Dyrektor marketingu