Innowacje w mediach

Projekty na różnym etapie wdrożenia wskazujące kierunki zmian w mediach.

  • Olga Korolec

Dyrektorka Zarządzająca, Onet

CMO Ringier Axel Springer Polska w latach 2016-2024. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes). Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie. Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay. Od 2019 roku jako Sustainability Director odpowiadala w Polsce oraz w 6 innych krajach wchodzących w skład Grupy Ringier Axel Springer za zrównoważony rozwój. Stara się budować najlepsze marki NA świecie i DLA świata. Od stycznie 2024 została Dyrektorką Zarządzającą marki Onet.

Więcej informacji wkrótce