Innowacje w biznesie

Projekty na różnym etapie wdrożenia wskazujące kierunki zmian w biznesie.

    1. Skalowalne i realne rozwiązania biznesowe, które wykraczają poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe lub udoskonalają znacząco już istniejące. Modele, które usprawniają funkcjonowanie firmy, tworzą wartość handlową i konkurencyjną poprzez innowacyjne podejście do produkcji, świadczenia usług lub zarządzania organizacją. Nowe, niestandardowe procesy sprzedażowe znacząco usprawniające doświadczenie konsumenta oraz efektywność firmy.

        Przykłady prac:

        Patagonia - firma zdecydowała się nie umieszczać logotypów na swojej odzieży, ponieważ jest to często powodem, dla którego dzieci nie chcą używać ubrań po rodzicach, dzięki tej decyzji firma chce zapobiec wyrzucaniu odzieży - www.forbes.com/sites/roncarucci/2021/04/21/how-patagonias-purpose-is-once-again-raising-the-bar-on-doing-the-right-thing/

    2. Produkty stworzone w odpowiedzi na konkretną potrzebę konsumenta lub wyzwanie biznesowe firmy, oparte na nowoczesnej technologii lub niestandardowym doświadczeniu konsumenta. Wyróżniają się funkcjonalnością, ekologią, technologią. W tej kategorii mogą znaleźć się również produkty, które zostały udoskonalone i zmienione zgodnie z powyższymi założeniami.

        Przykłady prac:

        Pfizer / Moderna szczepionka oparta o mRNA wirusa, nie wymagająca pracy na materiale zakaźnym i znacząco upraszczająca proces produkcji - szczepienia.pzh.gov.pl/faq/na-czym-polega-innowacyjnosc-zastosowania-mrna-w-szczepionkach-przeciw-covid-19/

    3. Usługi, które powstały w oparciu o potrzeby konsumentów i które w znaczący sposób poprawiają interakcję między usługodawcą i odbiorcami, np. nowy kanał komunikacji z użytkownikami, system dystrybucji, technologia.

        Przykłady prac:

        Do-Conomy - karta płatnicza mierząca ślad węglowy generowany przy zakupach wszelkich produktów i usług: doconomy.com

    4. Innowacyjne działania mające znaczący wpływ na interesy społeczne lub ochronę środowiska. Mogą to być działania mające na celu tworzenie produktów lub usług rozwiązujących problemy społeczne lub ekologiczne, a także strategie działania organizacji, których efektem jest rozwiązanie tych problemów.

        Przykłady prac:

        Air-Ink - atrament zrobiony z węgla pozyskanego z zanieczyszczonego powietrza: www.smithsonianmag.com/innovation/ink-made-air-pollution-180972212/

    5. Rozwiązania, które ułatwiają korzystanie z produktów lub usług. Zmieniają doświadczenie konsumenta wynikające z kontaktu z marką, poprawiają komfort użytkownika, a jednocześnie przyczyniają się do rozwoju produktu lub usługi.

        Przykłady prac:

        In Post - paczkomaty pozwalające na bezkontaktowy odbiór przesyłek w dobie covid, aplikacja pozwalająca na otwarcie paczkomatu bezdotykowo - inpost.pl/znajdz-paczkomat

    6. Wszelkiego rodzaju innowacje we wczesnej fazie eksperymentów lub prototypowania (MVP), które wykazują duży potencjał zarówno w kontekście rozwoju danej technologii lub procesu, jak i ich potencjału biznesowego. Projekty i przedsięwzięcia realizowane w małej skali, mające potencjał dalszego rozwoju i skalowania.

        Przykłady prac:

        Paper Bottle project - projekt butelki zdolnej utrzymać parametry napojów np. gaz wykonanej w 100% z materiałów, które ulegają recyklingowi - www.bbc.com/news/technology-56023723, www.paboco.com/theproject (projekt testowany przez np. Coca Colę czy Absolut)

    • DARIUSZ MACIOŁEK (PRZEWODNICZĄCY)
    • BANK BNP PARIBAS

    DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY PIONU MARKETINGU, KOMUNIKACJI I ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO

    • ADAM GOCAŁA
    • LEROY MERLIN

    HEAD OF DIGITAL MARKETING

    • ANNA ADRIAN
    • OTODOM-OLX GROUP

    MARKETING MANAGER

    • DAGMARA GADOMSKA
    • PUBLICIS WORLDWIDE POLAND

    GM/MANAGING PARTNER

    • HENRYK KLAWE
    • TGTH

    STRATEGIST / PARTNER

    • MANIA KOSTRZEWSKA
    • ISOBAR

    CLIENT PARTNER

    • MARCIN KORDOWSKI
    • MARCINKORDOWSKI.COM

    CEO/OWNER

    • MARTA ŁYSIAK
    • LABCON

    CO-FOUNDER & MANAGING DIRECTOR

    • OLGA KOROLEC
    • RASP/ RINGIER AXEL SPRINGER MEDIA AG

    CMO/GROUP SUSTAINABILITY DIRECTOR

    • PATRYCJA BRUŹ-SONIEWICKA
    • MEDILY

    CHIEF GROWTH OFFICER AURERO

    • SŁAWEK WALA
    • VMLY&R

    CHIEF TECHNOLOGY OFFICER

    • WIOLETTA KOKOSZA
    • POLSKI STANDARD PŁATNOŚCI (BLIK)

    DIGITAL MANAGER - MARKETING I PR

  • early birds - członkowie sar (Do 16.07) 2000 zł
    Standard - członkowie sar (17.07-20.09) 2500 zł
    early birds - niezrzeszeni w sar (Do 16.07) 2300 zł
    Standard - niezrzeszeni w sar (17.07-20.09) 2800 zł
    Współzgłaszający 500 zł
  • Zgłoś pracę