INNOWACJE W BIZNESIE

Projekty na różnym etapie wdrożenia wskazujące kierunki zmian w biznesie.

    1. Skalowalne i realne rozwiązania biznesowe, które wykraczają poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe lub udoskonalają znacząco już istniejące. Modele, które usprawniają funkcjonowanie firmy, tworzą wartość handlową i konkurencyjną poprzez innowacyjne podejście do produkcji, świadczenia usług lub zarządzania organizacją. Nowe, niestandardowe procesy sprzedażowe znacząco usprawniające doświadczenie konsumenta oraz efektywność firmy.

      PRZYKŁADY PRAC
    2. Produkty stworzone w odpowiedzi na konkretną potrzebę konsumenta lub wyzwanie biznesowe firmy, oparte na nowoczesnej technologii lub niestandardowym doświadczeniu konsumenta. Wykorzystujące dane, sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe do tworzenia i doskonalenia produktów zgodnie z bardzo szczegółowymi preferencjami i zachowaniami użytkowników. 

      Wyróżniają się funkcjonalnością, ekologią, technologią. W tej kategorii mogą znaleźć się również produkty, które zostały udoskonalone i zmienione zgodnie z powyższymi założeniami. 

      PRZYKŁADY PRAC
    3. Usługi, które powstały w oparciu o potrzeby konsumentów i które w znaczący sposób poprawiają interakcję między usługodawcą i odbiorcami, np. nowy kanał komunikacji z użytkownikami, system dystrybucji, technologia. Wykorzystujące dane, sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe do doskonalenia produktów zgodnie z bardzo szczegółowymi preferencjami i zachowaniami użytkowników. 

    4. Projekty, w których nośnikiem zmiany była technologia i jej nowe, odkrywcze zastosowanie w biznesie. Niezależnie od tego czy były to fizyczne czy cyfrowe rozwiązania, produkty bądź doświadczenia, wykorzystujące technologie w nowatorski, oryginalny sposób.

    5. Innowacyjne działania w biznesie mające znaczący wpływ na ochronę środowiska naturalnego, społeczeństwo, ład korporacyjny. Mogą to być działania mające na celu tworzenie produktów lub usług rozwiązujących problemy społeczne lub ekologiczne, a także strategie działania organizacji, których efektem jest rozwiązanie tych problemów.

    6. Rozwiązania, które ułatwiają korzystanie z produktów lub usług. Zmieniają doświadczenie konsumenta wynikające z kontaktu z marką, poprawiają komfort użytkownika, a jednocześnie przyczyniają się do rozwoju produktu lub usługi.

      PRZYKŁADY PRAC
    7. Wszelkiego rodzaju innowacje we wczesnej fazie eksperymentów lub prototypowania (MVP), które wykazują duży potencjał zarówno w kontekście rozwoju danej technologii lub procesu, jak i ich potencjału biznesowego. Projekty i przedsięwzięcia realizowane w małej skali, mające potencjał dalszego rozwoju i skalowania.

      PRZYKŁADY PRAC
    8. Projekty, które w innowacyjny sposób analizują i wykorzystują zgromadzone dane do tworzenia wglądów biznesowych, optymalizacji kampanii, personalizacji oferty czy przewidywania trendów rynkowych. Szczególnie cenione projekty wykorzystujące zaawansowane metodyki jak machine learning oraz deep learning.

  • Adam Nitecki
  • L'Oréal

General Manager E-commerce

Pasjonat wszelkich tematów związany z innowacjami, marketingiem, sprzedażą i przywództwem. Od ponad 20 rozwija marki i innowacje koncernu L’Oréal na rynkach w Polsce i w Europie. Obecnie odpowiedzialny za całościową transformację działań E-commerce oraz za projekty związane z kreowaniem i skalowaniem innowacji w ramach firmy w Hubie Polska & Kraje Bałtyckie. Wcześniej był Dyrektorem Marketingu marki Garnier i Maybelline New York w Polsce, a następnie przejął odpowiedzialność za markę Garnier jako Dyrektor Marketingu w Europie Zachodniej w Paryżu. Po powrocie z Francji pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Consumer Products Division, najpierw w Kijowie, będąc odpowiedzialnym za Ukrainę i Kraje Kaukazu, a następnie w Warszawie rozwijając biznes i projekty odpowiedzialności społecznej w Polsce i Krajach Bałtyckich. Dzieli się swoimi biznesowymi i społecznymi pasjami jako mentor w programach wsparcia dla startupów technologicznych i społecznych oraz w projektach mentorskich dla studentów. Prowadzi zajęcia praktyczne z zarządzania strategicznego i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.