Innowacje w mediach

Projekty na różnym etapie wdrożenia wskazujące kierunki zmian w mediach.

  • Małgorzata Niska
  • Dentsu Polska

Head of Media Strategy

Ekspertka z ponad 14-letnim doświadczeniem w transformowaniu celów biznesowych w skuteczne i mierzalne strategie mediowe. Kieruje zespołem strategii mediowej w dentsu Polska, gdzie odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań, narzędzi analitycznych oraz frameworków strategicznych wspierających wzrost klientów. Pracowała dla czołowych marek z sektorów finansowego, telekomunikacyjnego, FMCG, beauty, mody i retailu – m.in. mBank, Ferrero, Sephora, Burger King czy Agata Meble. Jej podejście łączy głęboką znajomość rynku, data-driven thinking i kreatywność w projektowaniu efektywnych kampanii. Współautorka projektu dentsu Attention Economy, redefiniującego sposób oceny efektywności kontaktu z reklamą w różnych touchpointach. Aktywna edukatorka branży: wykładowczyni Uniwersytetu Warszawskiego, trenerka certyfikacji DIMAQ oraz wiceprzewodnicząca prezydium Forum IAB. Laureatka branżowych nagród (Effie, Innovation Awards, Golden Arrow), absolwentka SGH i elitarnego programu Route500 dla liderów dentsu. Ekspertka w dziedzinie strategii mediowej i efektywności komunikacji, z pasją do analizy danych, optymalizacji działań i tworzenia standardów skutecznego planowania mediowego.

  • Monika Kochanowska
  • Pepsico

Global Media