Innowacje w mediach
Projekty na różnym etapie wdrożenia wskazujące kierunki zmian w mediach.
-
-
Projekty tworzące nowe, odmienne od dotychczasowych (pod kątem sposobu funkcjonowania, odbioru, formy czy też treści) produkty mediowe, mające potencjał rozwinąć lub zmienić krajobraz medialny albo jego fragment.
konkurs innovationkonkurs ktr -
Projekty wprowadzające nowe, odmienne od dotychczasowych formaty wydawnicze lub zmieniające istniejące (w całości lub częściowo) sposoby funkcjonowania, odbiór, formę lub treść mediów/platform, ilustrujące nowe kierunki ich możliwego rozwoju i potencjał zmiany krajobrazu medialnego albo jego fragmentu.
Przykłady prac:
-
Projekty wprowadzające nowe, odmienne od dotychczasowych formaty reklamowe oraz projekty wykorzystujące istniejące formaty reklamowe w nowatorski, inny niż dotychczas sposób - ukazujące ich nowy potencjał do monetyzacji.
Przykłady prac:
konkurs innovationkonkurs ktr -
Projekty wprowadzające oryginalne, nowatorskie punkty styku z marką lub wykorzystujące istniejące punkty styku w nowatorski, inny niż dotychczas sposób.
Przykłady prac:
-
Projekty wykorzystania danych w nowatorski, inny niż dotychczas sposób (włączając AI) ilustrujące potencjał ich użycia na rzecz zmiany. lub wykorzystujące zaawansowaną analizę danych do celów marketingowych lub insightów konsumenckich.
konkurs innovation -
Innowacyjne działania mające znaczący wpływ na ochronę środowiska naturalnego, społeczeństwo, ład korporacyjny. Mogą to być rozwiązania mediowe, ale również innowacje w obszarach analityki, produkcji wdrażane w celu rozwiązywania problemów ekologicznych lub społecznych.
-
Więcej informacji wkrótce
Więcej informacji wkrótce